تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کلاس مجازی

دبیرستانی ها دیگر نگران درس زبان انگلیسی خود نباشید شما میتوانید در کلاس مجازی ما شرکت نمایید و با همه ی فوت و فن های کتاب آشنا شوید . تدریس ما کاملا کاربردی و به شیوه ای متفاوت همگام با متدهای روز است به گونه ای که دانش آموز با دست پر از کلاس خارج و هیچ دغدغه و نگرانی نسبت به این درس ندارد . از طرفی چون این کلاس به صورت خصوصی فقط با یک نفر انجام میشود بنابراین ما وقت بیشتری برایتان میگذاریم و به پاسخ تمام سؤالاتی را که در ذهن شما نقش بسته است دست پیدا میکنید . تنها با پرداخت هزینه مناسب و صرفه جویی در زمان میتوانید از فرصت نهایت استفاده را ببرید و خود را به نتایج دلخواهتان برسانید .

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کلاس مجازی

در اینجا با تکنیک های خواندن متن تجزیه و تحلیل چگونگی جواب دادن به سؤالات درک مطلب روش های مختلف به ذهن سپردن واژه ها آشنا میشوید . همچنین تلفظ درست و دقیق قواعد دستوری یا همان گرامر را به صورت ساده روان عمیق و مؤثر یاد خواهید گرفت . اصولا دانش آموزان دریافت یک نمره ی عالی برایشان خیلی مهم است مخصوصا در درس زبان انگلیسی که اکثرا دوست دارند از رقبایشان پیشی گیرند .

ما کمک میکنیم علاوه بر اینکه در شما انگیزه و اراده جهت یادگیری مؤثرتر ایجاد میکنیم بلکه باعث میشود آن نتیجه ای که مدنظرتان است را کسب نمایید . یادگیری زبان دوم میتواند زندگی شما را به روش های مختلفی ارتقا دهد و بر مواردی چون فرصت های شغلی رشد و توسعه ی فردی اثرگذار باشد . ویژگی های کلاس ما این است که با تمامی مهارت ها یعنی گوش دادن صحبت کردن خواندن و نوشتن روبرو خواهید شد .

یکی از مزایای مثبت تدریس این است که متوجه نقاط قوت و ضعف خود خواهی شد و همین امر باعث میشود اگر در هر قسمتی دچار مشکل شدید روی آن کار کرده و بهبود بخشید . شما با تسلط داشتن بر زبان انگلیسی میتوانید قدرت مغز خود را افزایش دهید .

در حقیقت هر چقدر که از مغز خودتان کار بکشید میتوانید سرعت خود را بالا ببرید . در این میان داشتن اعتماد به نفس خیلی حائز اهمیت است در واقع باعث میشود شما بیشتر از افرادی که به این زبان مسلط نیستند میتوانید با افراد مختلف ارتباط برقرار کنید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *