تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مدارس

تدریس خصوصی درس زبان انگلیسی به صورت آنلاین ویژه دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی در مدارس شهرهای سمنان و قم برگزار میگردد .کلاس بخش هایی را از جمله آموزش لغات با استفاده از تصاویر مختلف و چگونگی حفظ کردن آن با روش های مختلف تدریس گرامر به صورت کاملا کاربردی مکالمه به همراه عبارات و اصطلاحات تجزیه و تحلیل متن و … شامل میشود . شما علاقه مندان عزیز متیوانید با صرفه جویی در زمان و پرداخت هزینه مناسب از تمامی ویژگی های مثبت این کلاس برخوردار شوید و نمره دلخواهی که مدنظرتان است را کسب نمایید .

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مدارس

طبق جمله ی معروف ” وقت طلاست ” عمل نمایید و پس از آن شاهد عملکرد مثبت پیشرفت و موفقیت خود خواهید بود . زبان انگلیسی شامل چهار مهارت اصلی یعنی شنیدن خواندن نوشتن و صحبت کردن میباشد که برای تسلط کامل بر آنها لازم است به اندازه ی قابل توجه تقویت کنیم و این راه به شما کمک میکند که سریعتر و اصولی تر یاد بگیرید . توسط Listening ما با پخش فایل های صوتی مربوط به کتاب سعی داریم مهارت شنیداری شما را ارتقا و از این راه قدرت درکتان را افزایش دهیم .

توسط خواندن و نوشتن یاریتان میکنیم تا دایره واژگان شما گسترده تر شده و به همراه آنsynonym و متضاد آن را یاد بگیرید و علاوه بر آن بتوانید متن را به صورت کاملا قابل فهم و روان بخوانید . همچنین با گرامر و ساختار آن آشنا شوید که تأثیر زیادی بر درست نوشتن و صحبت کردن شما دارد .

در کنار همه ی این مهارت ها شما با نحوه ی درست pronunciation یا تلفظ آشنا خواهید شد که این امر در درک مطلب شما تأثیر بسزایی دارد . با یادگیری صحیح و اصولی این تکنیک ها قطعا در فعالیت های کلاسی و امتحان پایان ترم موفق خواهی بود و به راحتی میتوانید به نتیجه ی دلخواهتان دست پیدا کنید .

حتی این عامل سبب میشود که شما انگلیسی خود را قوی تر کنید و در آخر خود را همانند یک نیتیو آمریکایی ببینید . یادگیری یک زبان جدید شجاعت و تعهد شما را میطلبد و در واقع همین که شما در حال خواندن این متن هستید مثال از تعهد و تصمیم جدی شما دارد پس تبریک میگوییم . Action is the foundational key to all اقدام کلید اصلی تمام موفقیت هاست .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *