تدریس خصوصی زبان انگلیسی در ساری برای مدارس

تدریس زبان انگلیسی برای آن دسته از دانش آموزان مدارس که از پایه با اشکالات اساسی در این درس مواجه هستند و سوالات حل نشده ی بسیاری برای آن ها وجود دارد ، در شهر ساری به صورت خصوصی برگزار می گردد و این امکان را در اختیار زبان آموز قرار می دهد تا به طور کامل ، به ریشه یابی و حل مشکلات خود بپردازد و در تعداد جلسات کم تری به پیشرفت قابل قبول در این درس برسد .

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در ساری برای مدارس

تدریس بر مبنای کتاب درسی انجام می گیرد ؛ چرا که منبع اصلی امتحانات محسوب می گردد ولی در کنار آن از سایر کتب و سی ­دی های کمک آموزشی مناسب ، برای تفهیم بهتر مطالب استفاده می­ شود و زبان آموز را قادر می­سازد ضمن تسلط کافی بر تمامی نکات کتاب ، مباحثی بسیار فراتر از آن را نیز بیاموزد و بتواند از آموخته های خود در راستای صحبت به زبان انگلیسی ( Speaking ) بهره مند گردد . همچنین ، در زمینه ی کسب آمادگی برای امتحانات پایان ترم نیز با تقویت دانسته های گرامری و واژگان ، حل نمونه سوالات امتحانی پر تکرار در سال های اخیر ، به نمرات عالی در این درس ، دست خواهد یافت .

یادتان باشد ، یادگیری زبان بیش از آن­که به استعداد مربوط باشد ، نیازمند پشتکار و علاقه است . هیچ چیز جای پافشاری و تلاش مداوم را نمی گیرد . بنا بر این ، از یادگیری زبان دست نکشید و با قدرت ، به مسیرتان ادامه دهید . ما نیز برای موفقیت شما از هیچ تلاشی فروگزار نخواهیم کرد .

—————————
مدرس : شکیبا باقری
تماس : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
تلگرام : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
واتس اپ : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *