تدریس خصوصی زبان انگلیسی در استان سمنان

زبان آموزان گرامی استان سمنان با ثبت نام در کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی میتوانید با شیوه های متفاوت یادگیری آشنا شوید . این کلاس ویژه دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه همچنین برای افردی که میخواهند در سطح مبتدی زبان را یاد بگیرند ، برگزار میشود . تلاش ما بر این است که با استفاده از متدهای نوین و مدرن تمامی عزیزان را علاقه مند به زبان نگه داریم حتی آنهایی که از انگلیسی برای خود یک غول ساخته اند یا همیشه ترس این را دارند که نمیتوانند یاد بگیرند .

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در استان سمنان

با حضور موثر و مفیدتان به راحتی اثرات آموختن این علم شرین و جذاب را در مدرسه ارتباطات هنگام حل سوالات امتحانی حتی آینده کاری مشاهده خواهید کرد . با ما همراه باشید و نتیجه عملکرد خود را به بهترین نحو ببینید . ما در اینجا تمامی پارت های زبان از جمله کلمات گرامر مکالمه و ریدینگ را تدریس میکنیم . در واقع به همه مهارت های اصلی یعنی شنیداری گفتاری نوشتاری و خواندن میپردازیم تا جاییکه تسلط کافی را پیدا میکنید .

همانطور که میدانید داشتن دامنه ی لغات وسیع امری بسیار مهم و ضروری است در حقیقت اگر شما واژه های زیادی را بدانید به آسانی تمامی قسمت های دیگر را یعنی دیالوگ متن حتی قواعد را هم یاد خواهید گرفت . تلاشمان بر این است که ما روش های چگونگی آموختن واژه ها را به شما بیاموزیم تا در حافظه ی بلندمدتتان ثبت شود و هیچگاه دچار فراموشی نشوند .

زیرا روش های قدیمی مانند طوطی وار خواندن نه تنها یاد نمیگیرید بلکه به مرور زمان از ذهن شما خارج میشود و اینکار میتواند خسته و کسل کننده برایتان باشد . دانستن grammar هم شما را یاری میکند تا بتوانید خوب صحبت کنید و هم جمله های درستی بنویسید . ما تکنیک هاییی را به شما میاموزیم که تشخیص دهید که از کدام دستور باید استفاده کنید و حتی مشکلی هم در حل سوالات امتحانی هم نخواهید داشت زیرا اکثر افراد این بخش را از پیچیده ترین و خسته کننده ترین قسمت میدانند و همیشه از آن فرار میکنند .

همچنین با خواندن و تحلیل متن های کتاب درسیتان و آموزش تندخوانی این مهارت را فرا میگیرید که چگونه به سوالات درک مطلب در امتحان پاسخ دهید . چون از طریق این امر باعث میشود زمان خود را مدیریت و وقتی را که اضافه آوردید به جواب دادن به سوالاتی بپردازید که در ابتدا نمیدانستید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *