تدریس خصوصی زبان انگلیسی دبیرستان در شاهرود

آموزش خصوصی زبان انگلیسی در شاهرود به همراه متدهای جدید و مدرن همراه با تدریس کلمات ، مترادف و متضاد آنها توضیح مرحله به مرحله ی گرامر و یادگیری ریدینگ و ارتقای توانایی هایشان در فهم همچنین حل سوالات مربوط به درک مطلب برای دانش آموزان دوره دبیرستان فراهم آورده ایم . ما با یک برنامه ریزی و زمانبندی خوب و دقیق به دنبال راه هایی برای علاقه مند فعال کردن زبان آموزان هستیم .

تدریس خصوصی زبان انگلیسی دبیرستان در شاهرود

همچنین علاوه بر کارکردن روی کتاب درسی به موضوعات غیره هم میپردازیم تا همه ی افراد چه ضعیف یا قوی بتوانند شرکت کنند از طرف دیگر بتوانیم در افزایش دادن دامنه لغات و بهبود عملکردهایشان قدم بزرگی برداشته باشیم .

اکثر زبان آموزان به دلایل نداشتن علاقه و انگیزه انگلیسی را کنار گذاشته اند ما راهکارهای اصولی و مناسب را طراحی نموده ایم که نقش مهمی در علاقه مندی افراد دارد و باعث میشود یادگیری با سرعت و کیفیت هرچه تمامتر صورت گیرد .

ما سعی نمودیم که تمامی شیوه های سنتی و منسوخ را به روندی پویا و دانش آموز محور تبدیل کنیم که بتوانیم آموزش هر چهار مهارت زبانی خواندن نوشتن گفتن و شنیدن را مدنظر قرار داده و سعی میکنیم عملکرد های شما را به حد مطلوبی برسانیم . هدف ما توانایی برقراری ارتباط بوده و در قلب این مهارت ، تلفظ درست حروف و کلمات را هم آموزش میدهیم .

فراگیری زبان برای تمامی رشته ها امری ضروری و از دروس عمومی به شمار میرود لذا دانستن آن از اهمیت بالایی برخوردار است . هدف این درس ، رسیدن دانش آموزان به سطح خواندن و آمادگی کامل برای آزمون پایانی است . همانطور که میدانید تمرین تکرار و تکنیک های جدید یکی از فاکتورهای اصلی در بحث آموزش هستند ما با اتکا به این عوامل و پیاده سازی آنها سعی داریم با تعیین هدف نمایش پیشرفت و امکانات متداول دیگر در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانبد نهایت استفاده را ببرید .

این کلاس شامل کسانی هم میشود که به علت نداشتن برنامه ریزی درست تحقق اهدافشان را غیرممکن میدانند .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *