تدریس خصوصی زبان انگلیسی به صورت مجازی

اگر میخواهید از همان ابتدا به صورت صحیح و اصولی زبان انگلیسی پایه هفتم خود را یاد بگیرید در کلاس تدریس خصوصی ما شرکت کنید و این مبحث شیرین را به صورت مجازی آموزش ببینید . در اینجا شما با تمامی بخش های کتاب از جمله لغات گرامر مکالمه به شیوه ای کاملا کاربردی آشنا خواهید شد و همه ی مهارت ها افزایش پیدا میکند و و دیگر نگران درس خود در مقاطع تحصیلی بالاتر نخواهید بود . همانطور که دانش آموزان عزیز از مقطع ابتدایی وارد مرحله ی جدیدتری میشوند و انگلیسی یکی از درس هایی است که در آن دوران وجود ندارد لذا ما با دقت و ظرافت فراوان محتواهای آموزشی با کیفیت تهیه کرده ایم تا بتوانیم برای شما علاقه مندان گام مهمی را برداریم .

تدریس خصوصی زبان انگلیسی به صورت مجازی

فعالیت های ما شامل پخش فایل های صوتی و تصویری جهت یادگیری بهتر و مؤثرتر واژگان افزایش مهارت شنیداری آشنا شدن با تلفظ درست کلمات و جملات میشود . آموزش گرامر به همراه مثال های فراوان برای شما عزیزان آماده کرده ایم تا هیچگونه سؤالی در ذهن شما باقی نماند . هدف ما ایجاد فضای شاد و صمیمی افزایش اعتماد به نفس برای آن دسته از عزیزانی که دچار ضعف در این درس هستند و یا به دلایلی از جمله کمرویی که مانع پیشرفت آنها شده است .

زیرا باور ما بر این است که ریشه ی این علم شیرین و ضروی دنیا را از همان پایه تقویت کرده و هرگونه مشکلاتی را که سد راه موفقیت خود و رسیدن به قله ی پیروزی باشند از بین ببرند . تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی به صورت خصوصی ایده فوق العاده ای است زیرا ذهن شما را فعال و آماده مقابله با چالش ها میکند . در حقیقت با این کار فعالیت ها و ابعاد جریان های الکتریکی نورون های مغز دستخوش تغییراتی خواهند شد .

در دنیای علم به طور گسترده از اصطلاحات و لغات انگلیسی استفاده شده و همواره کلمات جدیدی وارد فرهنگ لغات علمی میشوند بنابراین برای درک درست آنها دانستن این زبان الزام است . پژوهش های اخیر نشان میدهند افراد دوزبانه دقت و تمرکز بیشتری نسبت به دیگر افراد دارند علت این موضوع نیز تفکر به دو زبان است که این امر منجر به افزایش تمرکز میشود . با صرف هزینه مناسب میتوانید پیشرفت خود را تضمین کنید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *