تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای کنکور

همانطور که میدانید بهترین منبع کنکور برای خواندن درس زبان انگلیسی کتاب مدارس دوره دبیرستان است . اما ما کلاسی را به صورت تدریس خصوصی و مجازی ویژه داوطلبین در نظر گرفته ایم تا آنها بتوانند با یکسری تکنیک هایی آشنا شوند که قطعا در جلسه آزمون برایشان ضروری است و باید بدانند . زیرا این روش ها بسیار کاربردی هستند و باعث میشود که به صورت آگاهانه به حل تست ها بپردازند . انگلیسی از گستردگی و وسعت زیادی برخوردار است اما خوشبختانه لزومی ندارد که تمامی جوانب آن را یاد گرفت ، تا بتوان کنکور را پشت سر گذاشت . بنابراین زبان آموزانی که قصد آماده شدن را دارند تنها با صرف زمان و پرداخت هزینه مناسب میتوانند برای آموزش آن اختصاص دهند .

تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای کنکور

هر کدام از بخش های سؤالات زبان کنکور شامل لغات گرامر کلوز تست و ریدینگ است که نیازمند یکسری برنامه ریزی و روش هایی برای تمرین و یادگیری است . ما ترفندهای به خاطر سپردن لغات را به شما یاد میدهیم تا نگران این نباشید که مبادا آن را فراموش کنید .

زیرا شیوه های ما باعث میشود که تمامی کلمه ها در حافظه ی بلند مدتتان ثبت شود و دچار مشکل و یا فراموشی در جلسه ی امتحان نشوید . در آموختن Grammar نمونه سؤالات مختلفی را کار میکنیم تا با چگونگی سؤال های گرامری آشنا شوید همچنین به شما رمزها و فوت و فن هایی را میاموزیم که به راحتی بتوانید جواب مربوطه را تشخیص دهید . این را بدانید پارت قواعد دستوری از آسان ترین بخش هاست که بدون دانستن معنی خاصی میتوانید به جواب برسید .

همچنین در ریدینگ و کلوز تست که اصولا داوطلبان آن را سخت و پیچیده میدانند بی جواب میگذارند . ما راه حل های مفیدی را در اختیارتان قرار میدهیم تا این امر برایتان آسان شود . اگر درس خواندن برای شما کنکوری ها سخت است نگران نباشید . هیچ نتیجه با ارزشی آسان به دست نمیاید چون در این صورت همه آن را به دست میاوردند . اگر میخواهید خاص و برتر باشید پس از همین حالا تصمیم جدی بگیرید و بیشتر تلاش کنید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *