تدریس تخصصی زبان انگلیسی برای مدارس سمنان

کلاس تدریس زبان انگلیسی به صورت کاملا تخصصی برای دانش آموزان مدارس شهر سمنان برگزار میگردد . شما در اینجا با نحوه ی حفظ کردن لغات ضمن استفاده از تصاویر مختلف و روش کدگذاری آموزش اصولی مرحله به مرحله گرامر تکرار و تمرین آن در قالب متن و آموختن عبارت و اصطلاحات رایج به همراه مکالمه آشنا خواهید شد . افراد علاوه بر زبان یاد میگیرند که چگونه بر نقاط ضعف خود غلبه کنند و اعتماد به نفس خود را افزایش دهند تا هنگام انجام فعالیت در کلاس دچار مشکل نشوند و به راحتی بتوانند با معلم خود ارتباط برقرار کنند زیرا رابطه صمیمانه بین شاگرد و مربی مخصوصا در بحث زبان انگلیسی نقش بسزایی دارد .

تدریس تخصصی زبان انگلیسی برای مدارس سمنان

دانش پذیران با شیوه ای از تدریس آشنا میشوند که نه تنها برای رویارویی با موقعیت های روزمره آماده میشوند بلکه توانایی فهم مفاهیم را که عمدتا در مدارس خارج از کشور استفاده میگردد برایشان فراهم میکنند . ما با استفاده از تکنیک های جذاب و جدید همچنین پرداختن به تمامی نکات جزئی درس این اطمینان را میدهیم که امتحان پایانی را به خوبی پشت سر بگذارید .

شرکت و آشنا شدن با نحوه ی درس دادن ما از همان ابتدای کار احساس میکنید که میتوانید بر مشکلاتی از قبیل ترس و اضطراب هرگونه دیدگاه منفی غلبه کنید . این حس به گونه ای در شما برانگیخته میشود که دیگر نگران توانایی ها و مهارت ها نیستید و خود را همانند یک نیتیو آمریکایی فرض میکنید . یکی از ویژگی های مثبت این است که تشخیص میدهید چه مقدار از خود عملکرد مثبتی نشان داده میزان استعدادتان را ارزیابی میکنید .

تلاش و کوشش ما بر این است که دانش پژوهان را به آنچه که مطابق خواسته ها و علایقشان است نزدیک کنیم همچنین با تشویق کردن و ایجاد انگیزه انرژی در این افراد آینده ای درخشان حتی یک مسیر شغلی عالی برای آنها رقم بزنیم . آموزش های ما شامل کسانی است که در وسط راه زبان را به دلایل مختلفی کنار گذاشته اند .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *