تدریس آنلاین ویترای در تهران و اطراف

تدریس آنلاین ویترای در شهر تهران و اطراف نیاز به پیش زمینه نقاشی نداشته و مخصوص به گروه سنی مشخصی نمی باشد . همانطور که شاید بدانید آموزش ویترای از ورکشاپ های یک روزه شروع تا دوره هایی با مدت زمان های متفاوت برگزار می گردد و یا پکیج های آموزشی که شما از اینترنت خریداری می نمائید و با کمک آن به یادگیری می پردازید . راه های رسیدن به مقصود زیاد است .

تدریس آنلاین ویترای در تهران و اطراف

ما یادگیری را شامل دو بخش میدانیم: 1- میزان علاقه و تمرین شما عزیزان 2- نحوه یاد دهی و آموزش

 ما با تدریس آنلاین ویترای در تهران و اطراف سعی داریم متدهای مختلف با نکات طلائی که حاصل سالها تجربه در این زمینه هنری است را به هنر جوهایمان آموزش دهیم . مراحل این دوره آموزشی از پایه هنری که رنگ شناسی است آغاز و تا یاد دهی پیشرفته ویترای ادامه دارد . در پایان این دوره از لحاظ اطلاعات هنری و فن و فوت های آموزشی ویترای ، شما کاملا حرفی برای گفتن دارید  .

کلاس های ما به صورت آنلاین و با امکان پرسش و پاسخ برگزار می گردد . این ها توضیحی کلی در خصوص مزایایی است که ما را متمایز می نماید و هنرجویان ما پس از شرکت در این دوره متوجه تمام این تمایزات به صورت ملموس خواهند شد . قبلا به دلیل جو جامعه و فرهنگ اشتباهی که جا افتاده بود ، آقایان به سمت هنر کمتر ترغیب پیدا می­کردند اما در حال حاضر ما هنرمندانی در عرصه ویترای داریم که از آقایان بوده و کارهای فوق العاده ای خلق می نمایند .

این هنر جنسیت را نیز پشت سر گذاشته است . در عصر جدید ما معتقدیم که باید هر کس حرفه کاری خود را داشته باشد . حرفه ای متمایز از شغل . حرفه ای که علاوه بر کسب  درآمد ، التیام بخش روح شما نیز باشد .

امروز اکثریت ما شغل داریم اما از داشتن حرفه بی خبریم . امروز ما با تدریس آنلاین ویترای در تهران و اطراف قصد داریم تا حرفه ای جادوئی را به شما پیشنهاد دهیم . انتخاب با شماست .

در صورت تمایل از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید .

—————————
مدرس : مهناز پیرحیاتی
تماس : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
تلگرام : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
واتس اپ : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *