تدریس آنلاین نقاشی روی شیشه در بوشهر

تدریس آنلاین نقاشی روی شیشه در شهر بوشهر با توجه به درخواست های مکرر هنردوستان عزیز ، امروز مهمان خانه های شما عزیزان است . بوشهر ، شهری زیبا با آفتابی درخشنده است که آثار هنری خلق شده با ویترای با توجه به تابش جادویی خورشید در این دیار صد چندان جلوه گر خواهد شد . شما می توانید با یادگیری نقاشی روی شیشه که البته قابل اعمال بر سطوح دیگر نیز بوده و در این دوره آموزش داده خواهد شد ایده های ذهنی خود را خلق نمایید .

تدریس آنلاین نقاشی روی شیشه در بوشهر

ویترای هنری است زیبا و دکوراتیو ، علاوه بر این به خاطر تنوع و گستردگی خود و قابلیت اجرا بر روی سطوح و ظروف مختلف می تواند بسیار کاربردی نیز باشد .از سوی دیگر وجود رنگ های شاد ، تکنیک های جذاب رنگ آمیزی ، طرح ها ، پترن های شاد و متنوع باعث می شود این هنر برای هنرجویان از جذابیت بسیاری برخوردار باشد .

کلاس های آموزشی ما در اپلیکیشن معتبر جهانی ادوب کانکت برگزار می گردد . در هنرهای دیگر شما برای ارتقاء از مبتدی به ماهر باید صرف وقت و هزینه زیادی داشته باشید . اما در خصوص ویترای اینگونه نیست و با متدهای مختلفی که ما در یک دوره جامع آموزشی به شما یاد می دهیم می توانید با تمرین و تمرین و تمرکز بر روی موارد آموزش داده شده ، در یک دوره کوتاه به یک ویترای کار خوب تبدیل شده و کسب  درآمد داشته باشید .

این دوره بدون نیاز به پیش زمینه هنری برگزار شده و نیاز به خلاقیت و اشتیاق هنری داشته و به رده سنی خاصی محدود نمی گردد . تدریس آنلاین نقاشی روی شیشه در بوشهر در اصل خرج سرمایه نیست بلکه سرمایه گذاری است . شما می توانید با یادگیری هنری که بدان علاقه مند نیز هستید کسب  درآمد داشته و حتی کارآفرینی کنید . آنچه ما امروز بدان نیاز داریم تنها جیب های پر پول نیست بلکه ذهن های خلاقی است که بدنبال خود پول را جذب می کنند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام از راه های ارتباطی درج شده با ما در تماس باشید .

—————————
مدرس : مهناز پیرحیاتی
تماس : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
تلگرام : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
واتس اپ : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *