تدریس آنلاین متلب در سراسر کشور

دوره ی مجازی آموزش برنامه نویسی در نرم افزار متلب ، برگزار می شود . شرکت در این کلاس ها برای عموم علاقه مندان به برنامه نویسی آزاد است . تدریس متلب در این کلاس ها به صورت آنلاین و در محیط نرم افزار adobe connect انجام می شود . بنابراین کلیه ی متقاضیان در سراسر کشور می توانند با استفاده از یارانه های خانگی ، تلفن همراه هوشمند و یا لپ تاپ در این دوره شرکت کنند و از مزایای بسیار آن بهره ی لازم و کافی ببرند .

تدریس آنلاین متلب در سراسر کشور

زبان برنامه نویسی و نرم افزار متلب ، کاربردهای ارزشمندی در زمینه های مختلف مهندسی دارد . متلب ، یک نرم افزار گرافیکی و محاسباتی بسیار کاربردی است . آموزش این نرم افزار برای تمامی علاقه مندان به برنامه نویسی بخصوص دانشجویان و دانش آموختگان فنی مهندسی و علوم پایه ، همچنین تمامی کسانی که به نحوی با محاسبات ریاضیاتی سروکار دارند بسیار مفید است .

نرم افزار تخصصی متلب به دلیل اینکه دارای قابلیت هایی نظیر راهنما ، app ها و tool box های ارزشمندی است ، در میان کاربران بسیار محبوب است . این قابلیت ها کاربر را از بخاطر سپردن بسیاری از دستور العمل ها بی نیاز می کنند . بنابراین آموزش و فراگیری این نرم افزار بسیار آسان می شود .

از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به پوشش بسیاری از مباحث ریاضیاتی مهم از جمله ریاضیات گسسته ، دیفرانسیل و انتگرال و حل انواع معادلات مختلف اشاره نمود . همچنین در این نرم افزار می توان انواع نمودار های دو یا سه بعدی را ترسیم کرد و انواع تحلیل های آماری را بر روی داده های آن انجام داد . با شرکت در کلاس های آنلاین تدریس نرم افزار متلب می توانید ، بدون هیچ پیش نیازی ، به صورت پایه و مقدماتی با محیط این نرم افزار آشنا شوید و روش های به کارگیری قابلیت های مختلف این نرم افزار را به طور کاملا اصولی بیاموزید .

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *