تدریس آنلاین شیمی دبیرستان در اصفهان

امروزه با توجه به پیشرفت علم و افزایش سطح دانش بشری بسیاری از روش های تدریس تغییر کرده است ، استفاده از ابزار کمک آموزشی ، آموزش از راه دور و ….همه و همه در کنار هم بستری مفید را برای آموزش و پرورش ، معلمان و دانش آموزان فراهم نموده است تا همگی بتوانند در محیطی آرام و به دور از استرس و اضطراب به تدریس و یادگیری و آموزش بپردازند . برگزاری کلاس های آنلاین نیز از جمله سبک ها و روش های به روزی است که در حال توسعه و پیشرفت می باشد . مجموعه آموزشی ما نیز برای تدریس درس شیمی دوره دبیرستان نیز همین روش را انتخاب نموده است و در استان اصفهان به برگزاری آن اقدام کرده است .

تدریس آنلاین شیمی دبیرستان در اصفهان

هیچ کس بهتر از خود دانش آموز نیازها و مشکلات درسی خود را نمی داند و اولین و موثرترین فرد در کمک به او خودش است ، بنابراین در اولین مرحله لازم است که نیازهای آموزشی و نقاط ضعف و قوت خود را شناخته و سپس برای رفع و تقویت هر کدام برنامه ریزی کند .

گاهی رفع مشکلات با تمرین شخصی و مطالعه ممکن است اما گاهی اوقات حضور یک معلم توانمند در کنار دانش آموز می تواند روند پیشرفت و حل مشکلات را سرعت بخشد .

در این مورد گروه آموزشی ما با بهره گیری از دانش و تجربه بالای اساتید برجسته ی درس شیمی آماده ی کمک رسانی به همه ی عزیزان است و از آنجا که کلاس ها به صورت آنلاین و بر خط برگزار می شود همه ی دانش آموزان داوطلب در سراسر کشور ایران قادر به شرکت در آنها می باشند و امکان طرح پرسش و سوال آن ها فراهم آمده است تا با بهترین روش ها و تکنیک های آموزشی توسط معلمان ما برطرف شود .

فرصت را از دست ندهید و تا دیر نشده در کلاس های ما ثبت نام نمایید . هدف اصلی ما موفقیت شماست .

—————————
مدرس : ملیحه حیدربیگی
تماس : ۰۹۱۳۹۲۶۰۲۸۸
تلگرام : ۰۹۱۳۹۲۶۰۲۸۸
واتس اپ : ۰۹۱۳۹۲۶۰۲۸۸
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *