تدریس آنلاین زبان کنکور در سراسر کشور

داوطلبان عزیز شما میتوانید با ثبت نام در کلاس تدریس زبان انگلیسی از سراسر کشور به صورت آنلاین ، روش های کارآمد و مفید مطالعه برای کنکور فرا بگیرید . شایان ذکر است که متاسفانه حتی رتبه های بالا هم نیز اغلب درصد قابل توجهی در درس زبان نمیاورند در حالی که آزمون انگلیسی فقط به کتاب های دو سال آخر دبیرستان محدود شده و در صورت خواندن و تمرین صحیح ، کسب بهترین رتبه کار چندان مشکلی نخواهد بود . آزمون شامل 4 بخش گرامر لغات کلوز تست و درک مطلب یا همان ریدینگ میباشد . از نظر بودجه بندی 40 تا 48% سوالات از دو قسمت قواعد و کلمات بوده و 52 تا 60% نیز از کلوز تست و متن میباشد .

تدریس آنلاین زبان کنکور در سراسر کشور

ما در اینجا نکات دستوری کتاب های دوره دبیرستان و حتی منابع کمک آموزشی را کار میکنیم و نکته گرامری هر سوال را به طور مشروح برای شما توضیح خواهیم داد حتی الامکان فایلی حاوی خلاصه و قواعد آزمون را هم رائه میدهیم . در واقع تست های گرامر ساده و ترکیبی به راحتی با یادگیری شیوه های ما قابل پاسخگویی میباشد . خوشبختانه دایره لغات محدود بوده و با استفاده از روش کدینگ یا شیوه ی چراغ راهنما و بکارگیری آنها در جملات مختلف کمک بسیار بزرگی در فراگیری و پاسخ صحیح خواهیم کرد .

در مورد کلوز تست که معمولا به گونه ای طرای شده است که داوطلب به درستی دو سه و یا حتی هر چهار گزینه ارائه شده دچار تردید میشود . اما نکته مهم در عبور سلامت از این بخش این است که ما راهکارهایی را به شما میاموزیم که اولا حوزه کلمات کافی در ذهن شما وجود داشته باشد و دوم اینکه با خواندن دقیق جمله اصلی جواب صحیح را تشخیص دهید . این را بدانید با تمرین فراوان روی تست های این قسمت تاثیر بسیار مثبتی برای افزایش تمرکزتان میشود .

اما در پارت درک مطلب معمولا دانش آموزان نمره قابل قبولی کسب نمی نمایند ولی با وقت گذاشتن روی این بخش از آزمون همچنین چگونگی مدیریت زمان تاثیر چشمگیری در افزایش کارایی و مهارت های شما خواهیم گذاشت . مهمترین چیزی که به عنوان یک دانش آموز باید بدانید این است که تنبلی بزرگترین دشمن و سخت کوشی بهترین دوست شماست . پس از همین ثانیه قدم اول را بردارید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *