تدریس آنلاین زبان دانش آموزان در کیش

متنوع ترین روش تدریس کلاس زبان دانش آموزان به صورت آنلاین با روشی نوین و متفاوت در کیش . رسیدن به نمره و درصد دلخواه شما در مدارس و آزمون ها در درس زبان انگلیسی هدف ما است ، آرامش را در شب های امتحان با ما تجربه کنید . تقویت پایه و برطرف کردن ضعف های گذشته بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی ، برای شناسایی نقاط ضعف و رفع آن ها با ما همراه شوید . آموزش پایه ای ، جمع بندی مطالب و و تمرین ها . ما کلاس زبان را به خانه های شما می آوریم ، آموزش برای افرادی که چندین بار زبان آموختن را در وسط راه کنار گذاشته اند . زبان انگلیسی را یک بار بیاموزید و سال ها از آن بهره ببرید .

تدریس آنلاین زبان دانش آموزان در کیش

راه طلایی رسیدن به آرزو هایتان را هموار کرده ایم ، با شرکت در کلاس های آنلاین زبان به رویاهای دست نیافتنی خود دست یابید ، چند ساعت  در روز وقت بگذارید تا زبان را در کلاس های آنلاین ما بیاموزید تا رو در رویی با جهان را به شما بدهیم .

در این دوره ها تمام متن های کتاب شامل مکالمات ، لغات و گرامر و ساختارها به صورت دسته بندی و نکته بندی شده طوری که با خواندن مطالب به صورت روان و حرفه ای می توانید زبان انگلیسی را در اسرع وقت بیاموزید . بسیاری از دانش آموزان  محیط کلاس  را بسیار پر استرس می دانند . زیرا احساس می کنند به طور مرتب مورد ارزیابی قرار می گیرند و زیر ذره بین معلم هستند با ما همراه باشید تا از این استرس دور باشید .

خبر خوب این است که در زمان یادگیری آنلاین ، می توانید به راحتی صحبت کردن را تمرین کنید بی آنکه چندین چشم کنجکاو شما را مضطرب کند . شما می توانید و اگر به اندازه ی کافی شجاع باشید که شروع کنید مطمئنا به هدف خود می رسید .

—————————
مدرس : ملیکا عبدلی
تماس : ۰۹۰۱۲۴۸۶۲۴۴
تلگرام : ۰۹۰۱۲۴۸۶۲۴۴
واتس اپ : ۰۹۰۱۲۴۸۶۲۴۴
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *