تدریس آنلاین زبان برای دانش آموزان در ساری

دانش آموزان عزیز شهر ساری می توانند با شرکت در کلاس های آنلاین زبان انگلیسی و برخورداری از روش تدریس صحیح و اصولی برای اخذ نمرات عالی در این درس ، آمادگی لازم را کسب نمایند . شرکت در این کلاس ها نیازمند شرایط خاصی نیست و هر شخص مشتاق و علاقمند به یادگیری بیشتر این درس ، می تواند با مطالعه ی هدفمند و برنامه ریزی شده در یکی از کلاس های خصوصی ، نیمه خصوصی ( 5 نفر ) یا گروهی ( حداکثر 10 نفر ) به پیشرفت چشمگیر در سطح زبان خود دست یابد .

تدریس آنلاین زبان برای دانش آموزان در ساری

به طور کلی ، ساختار کلاس ها به دو گروه عمده ی کلاس های تقویتی یا رفع اشکال کتب درسی و کلاس های ترمی تقسیم بندی می شود . دسته ی اول برای دانش آموزانی که قصد دارند به یادگیری بهتر این درس بپردازند و ضمن رفع تمامی اشکالات خود ، برای امتحانات گوناگون در طول سال تحصیلی نظیر میان ترم ، پایان ترم و … نیز آمادگی لازم را کسب کنند ، برگزار می گردد . مبنای تدریس در این نوع کلاس ها ، کتاب درسی می باشد ؛ چرا که منبع اصلی امتحانات در مدارس محسوب می گردد . در کنار آن از سی دی ها و کتاب های کمک آموزشی معتبر نیز برای تفهیم بهتر مطالب استفاده می گردد .

دسته ی دوم مختص آن دسته از دانش آموزانیست که کتاب درسی برایشان آسان بوده و به طور کلی ، از سطح زبان قوی تری نسبت به سایر هم کلاس ی های خود ، برخوردار می باشند . ساختار این کلاس ها به گونه ای سازمان دهی شده تا دانش آموزان در غالب کلاس های ترمی ، به مهارت های شنیداری (Listening ) ، نوشتاری ( Writing ) ، گفتاری ( Speaking ) و خواندن ( Reading ) دست یابند و برای آزمون های سرنوشت ساز آینده نظیر انواع کنکور ها و آزمون های معتبر زبان ، شروع به کسب آمادگی نمایند .

دست یابی به رتبه ی اول مدرسه در این درس برای شما غیر ممکن نیست. با برخورداری از آموزش صحیح و تلاش و همت خودتان می ­توانید رویا های خود را تحقق بخشید .

—————————
مدرس : شکیبا باقری
تماس : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
تلگرام : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
واتس اپ : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *