تدریس آنلاین زبان انگلیسی یازدهم در ساری

دانش آموزان پایه یازدهم در شهر ساری ! شما می توانید با شرکت در کلاس های آنلاین زبان انگلیسی و برخورداری از تدریس ما ، در این درس به بالا ترین نمرات دست یابید و و در رقابتی سازنده ، از سایر دوستان و هم کلاس ی های خود ، پیشی جویید . کافیست همین امروز تصمیم بگیرید تا در زمره ی دانش آموزان برتر قرار گیرید .

تدریس آنلاین زبان انگلیسی یازدهم در ساری

در این کلاس ها ، تدریس بر مبنای کتاب درسی صورت می پذیرد ؛ چرا که تنها منبع امتحانی محسوب می گردد ولی در کنار آن ، از سایر منابع ، نظیر کتاب ها و سی دی های کمک آموزشی برای تفهیم بهتر مطالب کتاب درسی استفاده می گردد و دانش آموزان با حل سوالات امتحانی پر تکرار سال های اخیر و سایر نمونه سوالات ، برای شرکت در امتحانات میان ترم ، پایان ترم و … آمادگی لازم را کسب می کنند . هدف عمده برگزاری این کلاس ها ، ایجاد بستری مناسب برای رشد و پیشرفت تمامی دانش آموزان عزیز شهر ساری می باشد .

ما سعی کردیم با برگزاری کلاس های آنلاین سبب صرفه جویی در وقت و هزینه ها گردیم و با ارائه ی تخفیفات ویژه دانش آموزان ، دغدغه های مالی را از میان برداریم تا امکان پیشرفت و ترقی برای همه ی دانش آموزان مشتاق و علاقمند وجود داشته باشد . به امید روزی که هیچ دانش آموز مستعد و پر تلاشی در این شهر ، به دلیل نیاز های مالی ، از ادامه ی تحصیل و پیشرفت ، باز نماند .

—————————
مدرس : شکیبا باقری
تماس : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
تلگرام : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
واتس اپ : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *