تدریس آنلاین زبان انگلیسی کنکور در سمنان

تدریس آنلاین زبان انگلیسی برای کسانی که میخواهند درصد قابل توجهی از کنکور را به خود اختصاص دهند در شهرستان سمنان برگزار میشود . این آزمون شامل مباحث لغات ریدینگ گرامر کلوزتست است که مهارت های شما را در عناوین مختلف به چالش میکشد . اما میتوان تکنیک های لازم را برای پاسخگویی به سوالات به دست آورد و به درک قابل قبولی برای پاسخگویی رسید . این را بدانید عزیزانی که میخواهند بهترین نتیجه را کسب کنند و آزمون را به خوبی پشت سر بگذارند همه چیز به سخت کوشی و تلاش های بی وقفه شما وابسته است به امید آنکه جزء نفرات برتر باشید .

تدریس آنلاین زبان انگلیسی کنکور در سمنان

کلاس ما مخصوص داوطلبانی است که قصد دارن صرفا در کنکور منحصرا زبان شرکت کنن و یا در کنار یکی از رشته های علوم تجربی ریاضی انسانی و هنر ، زبان انگلیسی را هم امتحان بدهند . ما به شما یک برنامه ریزی دقیق و کامل برای آماده سازی خود قبولی و رسیدن به نتیجه دلخواه میدهیم .

در اینجا منبع مفید و کاربردی برای خواندن کلمات به شما معرفی میکنیم که دانش واژگان خود را افزایش دهید و در حل سوالات مربوط به vocab حتی هنگام ترجمه کردن متن دچار مشکل نشوید . همچنین تمامی نمونه سوال های پرتکرار سال های اخیر کار شده و همه نکات مهم و کلیدی را در اختیارتان قرار میدهیم .

شما با مهارت های تست زنی آشنا خواهید شد به گونه ای که با سرعت تمام پرسش ها را پاسخ میدهید زیرا شیوه ی صحیح جواب دادن به چهارگزینه ای ها اهمیت بالایی دارد از طرفی هر چقدر با نمونه سوالات مختلف آشنا شوید ، عملکردتان بهتر خواهد شد .

اگر میخواهید یک تغییر دائمی ایجاد کنید نگرانی های خود را کنار بگذارید و علاوه بر تمرکز روی توانایی ها و نقاط قوتتان مشکلات و ضعف های خود را از بین ببرید . شما با حضور در این کلاس به قابلیت های خود پی برده و در پایان شاهد عملکرد مثبتی خواهید بود . تنها شکافی که بین شما و رویاهایتان قرار دارد با کمی اراد به عمل و اعتقاد راسخ پر میشود .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *