تدریس آنلاین زبان انگلیسی مدارس در کلاس مجازی

برگزاری مجازی تدریس کلاس زبان انگلیسی در مدارس با سبکی جدید و کاملا کاربردی  به صورت آنلاین . زبان را آسان فرا بگیرید : تسلط کامل بر استرس ، بهبود در نمرات درسی ، افزایش اعتماد به نفس . یادگیری کامل واژگان ، گرامر ، مکالمه و اصطلاحات . برگزاری دوره های کاربردی آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد . آموزش روش های نوین در یادگیری گرامر ، حفظ لغات و اصطلاحات ، تقویت پایه و برطرف کردن ضعف های گذشته بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی . آموزش نکات کلیدی برای موفقیت در آزمون های  شما .

تدریس آنلاین زبان انگلیسی مدارس در کلاس مجازی

ما به صورت تمام وقت به شما دانش آموزان علاقه مند به یادگیری زبان انگلیسی خدمات میرسانیم . برای رسیدن به پاسخ سوال های خود در هر لحظه که اراده کنید ، ما پاسخگوی شما عزیزان هستیم .

در این دوره ها تمام مثال های کتاب شامل لغات ، گرامر ، به صورتی دسته بندی شده و نکته بندی شده که با خواندن مطالب می توانید زبان انگلیسی را کاملا روان و حرفه ای در اسرع وقت بیاموزید .

آموزش برای افرادی که چندین بار یادگیری زبان را نیمه ی راه رها کرده اند ، تمرکز آموزش با پرسش و پاسخ به زبان هدف انجام می شود و ارتباط قوی بین دانش آموز و معلم برقرار است ، هر دانش آموز می تواند با مطرح کردن مباحث مختلف و کمک به دیگران در آموزش گروه مشارکت کند ، در گروه کسی ترس از مسخره شدن و خجالت از صحبت کردن ندارد .

بسیاری از مواد آموزشی در کلاس ها به علت نبود وقت کافی مورد بررسی قرار نمی گیرند و کار کردن بر روی آن ها بیشتر به عهده ی خود زبان آموز است ، اما در کلاس های تدریس آنلاین مدرس با توجه به وقت کافی تمامی مواد آموزشی زبان را در اختیار زبان آموز قرار میدهد

هدف ما در کلاس های آنلاین برگزاری دوره های کاربردی و آموزش نکات کلیدی برای موفقیت در آزمون های شما .

—————————
مدرس : ملیکا عبدلی
تماس : ۰۹۰۱۲۴۸۶۲۴۴
تلگرام : ۰۹۰۱۲۴۸۶۲۴۴
واتس اپ : ۰۹۰۱۲۴۸۶۲۴۴
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *