تدریس آنلاین زبان انگلیسی در تمام شهرها

کلاس زبان انگلیسی به صورت آنلاین ویژه دانش آموزان در تمام شهرها برگزار میگردد . تمامی مطالب به شیوه ای کاملا متفاوت متناسب با روحیه و علایق عزیزان تدریس میشود . آموزش های ما به گونه ای است که اگر زبان آموزان تا به حال احساس خوشایندی نسبت به این درس نداشتند ، اما اینبار همه چیز فرق میکند و باعث میشود که همه ی نگرش های منفی که داشتند از بین برود انرژی مثبت پیدا کنند و دیگر از زبان برای خود غول نسازند .

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در تمام شهرها

از مزایای کلاس های مجازی این است که به راحتی میتوانید در وقت گرانبهای خود صرفه جویی کنید و از امکانات آن به بهترین شکل بهره مند شوید . اصولا هزینه دوره های یادگیری زبان در مؤسسات بالاست و این باعث نگرانی خیلی از نو آموزان شده و حتی باعث میشود که نتوانند کلاسی را شرکت کنند اما ما این اطمینان را به شما میدهیم که تنها با پرداخت هزینه مناسب میتوانید به آن چیزی که مدنظرتان است برسید .

ما تمامی بخش های کتاب از جمله مکالمه لغات تلفظ ریدینگ و گرامر را با شما کار خواهیم کرد و برای هر قسمت روش های تدریس خاصی در نظر گرفته ایم که هدف ما از اینکار این است که شما را با متدهای اصولی و صحیح آشنا کنیم تا محتواها به صورت مؤثر و سازنده در ذهنتان نقش بندد . برای اینکه فضای کلاس را جذاب تر کنیم از تصاویر جذاب و متنوع برای آموختن کلمات و یا کلیپ ها و فایل های صوتی جهت یادگیری بهتر مکالمه استفاده مینماییم . تکنیک های ما برای دانش پژوهان حکم یک کلید میماند که توسط آن میتوانند هر پارت را به راحتی یاد بگیرند .

در قسمت Reading شما با ساختار متن تلفظ درست کلمات و تجزیه و تحلیل آشنا خواهید شد در حقیقت ریدینگ از جمله مهارت هایی است که سایر بخش ها را در بر دارد . اما Grammar ، مثال های متفاوتی را کار میکنیم که باعث تثبیت و ماندگاری بهتر در ذهنتان شود همچنین فوت و فن هایی را یاد میگیرید که به آسانی میتوانید قواعد مورد نظر را تشخیص دهید . دانستن زبان یک مهارت و علم پرکاربرد است که داشتن راهبردی کارساز و کارآمد لازمه ی آن است .

محققان به این کشف رسیده اند و میگویند افراد دو زبانه دائما در حال استفاده از مغز خود هستند و تسلط به آن نوعی ورزش ذهنی است حتی این امر باعث شده است که در چالش های ذهنی بهتر عمل کنند . شما میتوانید با اعتماد به نفس بالا به توانایی خود باور داشته باشید و به آسانی از رقیبانتان پیشی گیرید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *