تدریس آنلاین زبان انگلیسی برای دانش آموزان

برگزاری کاربردی ترین تدریس زبان انگلیسی به صورت آنلاین با متدی جدید برای دانش آموزان.  شما دانش آموزان و زبان آموزان عزیز می توانید دروس را به صورت آنلاین با جدید ترین روش های یادگیری به طور خلاصه و مفید دریافت کنید . در این دوره ها تمام متن های کتاب شامل مکالمات ، لغات و گرامر و ساختارها به صورت دسته بندی و نکته بندی شده طوری که با خواندن مطالب به صورت روان و حرفه ای می توانید زبان انگلیسی را در اسرع وقت بیاموزید و تمرکز بر روی صحبت کردن و تلفظ صحیح می باشد .

تدریس آنلاین زبان انگلیسی برای دانش آموزان

آموزش گام به گام و صفر تا صد زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته ، به صورت کاملا حرفه ای و دقیق و کاربردی . رسیدن به نمره و درصد دلخواه شما در مدارس و آزمون ها در درس زبان انگلیسی هدف ما است ، آرامش را در شب های امتحان با ما تجربه کنید . تقویت پایه و برطرف کردن ضعف های گذشته بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی ، برای شناسایی نقاط ضعف و رفع آن ها با ما همراه شوید . آموزش پایه ای ، جمع بندی مطالب و و تمرین ها . ما کلاس زبان را به خانه های شما می آوریم ، آموزش برای افرادی که چندین بار زبان آموختن را در وسط راه کنار گذاشته اند . زبان انگلیسی را یک بار بیاموزید و سال ها از آن بهره ببرید .

هیچ وقت برای چیزهایی که می توانی خودت به دست بیاوری به دیگران وابسته نباش ، چیزهای خوب نصیب کسانی می شود که صبر را افرادی به دست می آورند که اقدام می کنند و دنبال آن ها می روند ، با ثبت نام در کلاس های آنلاین زبان انگلیسی شما دارند ؛ اما چیز های بهتر دیگر احتیاج به مترجم زبان نخواهید داشت ، چرا که ما در زمان کوتاهی شما را از مبتدی به پیشرفته می رسانیم . در کلاس های آنلاین زبان انگلیسی شرکت کنید تا تفاوت ما با بقیه را احساس کنید .

—————————
مدرس : ملیکا عبدلی
تماس : ۰۹۰۱۲۴۸۶۲۴۴
تلگرام : ۰۹۰۱۲۴۸۶۲۴۴
واتس اپ : ۰۹۰۱۲۴۸۶۲۴۴
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *