تدریس آنلاین زبان انگلیسی

زمانی که بچه ها هنوز کودک هستند ذهنشان هر روزه در حال ساخته شدن و شکل گیریست تا محرکی را که از جهان اطراف خود دریافت میکنند ، درک کنند . به علاوه تحقیقات نشان میدهد که کودکان دارای یک توانایی درونی برای کسب قواعد هر زبانی هستند . ما تدریس زبان انگلیسی را برای کودکان 10 سال در نظر گرفته ایم تا این قابلیت را پرورش دهیم و این عزیزان به رشد و شکوفای خود برسند . این کلاس به صورت آنلاین در سمنان و شهرستان های اطراف برگزار میگردد .

تدریس آنلاین زبان انگلیسی

زمانی که بچه ها دوزبانه میشوند یا به عبارتی زبان دوم را فرا بگیرند یادگیری ساختارهای زبان بیشتر برای آنها آسانتر میشود و به همین دلیل است که متخصصان میگویند که آموختن زبان جدید راحت تر از زبان قبلی است . تدریس کلاس ما شامل آموزش لغات و مکالمه و عبارت های کاربردی در قالب فایل های صوتی و تصویری میباشد .

همچنین برای تقویت مهارت شنیداری از موسیقی استفاده میکنیم تا کلاس برای زبان آموز حالت سرگرمی داشته باشد و از طرفی باعث خستگی آنها نشود . با بکار بردن شیوه های جذاب و متنوع باعث میشود که کلاس از حالت بی روح بودنش خارج شود و زبان آموزانی فعال و پرانرژی داشته باشیم .

همچنین با کار کردن روی مهارت speaking تلاشمان بر این است که نو آموزان با بازگو کردن خاطرات خوش خود به زبان انگلیسی میتوانند دامنه واژگان خود را گسترش داده و صحبت کردن خود را تقویت نمایند . آموزش زبان انگلیسی به کودکان برای ما مسئله ای بسیار مهم است چرا که کودکان از همان سن کم در معرض آشنایی با جملات انگلیسی قرار میگیرند که در بازی های کامپیوتری انیمیشن های انگلیسی به وفور دیده میشود . ما موضوعاتی را برای بجه ها انتخاب میکنیم که متناسب با روحیه و علایق آنها باشد مانند حیوانات دوستان غذا یا خانواده که بسیار جذاب است و میتواند برایشان جالب و هیجان انگیز باشد .

با بکارگیری روش های خلاقانه تمرکز و یادگیری بچه ها را افزایش میدهیم چرا که بر این باوریم استفاده از روش هایی که حواس پنج گانه نوگلان را درگیر کند سطح یادگیری را بالاتر برده و در نتیجه اطلاعات جدید سریعتر به حافظه بلند مدت آنها منتقل میشود .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *