تدریس آنلاین ریاضی هفتم در رشت

کلاس های آنلاین درس ریاضی برای دانش آموزان دوره ی اول متوسطه برگزار می گردد. آموزش ریاضیات در این کلاس ها برای دانش آموزان پایه های هفتم ، هشتم و نهم دبیرستان و با استفاده از متد های نوین آموزشی انجام می شود. ما جهت برگزاری این دوره ها از همکاری یک دبیر ریاضی با چندین سال سابقه ی تدریس در مدارس و آموزشگاه های سطح شهر رشت و سایر شهرهای استان بهره مند شده ایم. استاد مورد نظر، ضمن سابقه ی کاری درخشان، دارای مدرک کارشناسی ارشد در یکی از معتبرترین رشته های مهندسی از دانشگاه گیلان می باشد.

تدریس آنلاین ریاضی هفتم در رشت

با شرکت در کلاس های ما، دیگر نگران یادگیری مطالب سخت و پیچیده درس ریاضی خود نباشید. در این دوره ها همواره از روش های نوین آموزشی متناسب با سطح دانش آموزان، استفاده می کند.

با ثبت نام در این دوره ها، دیگر مسائلی مانند صرف زمان های طولانی و  هزینه های غیر ضروری جهت رفت و آمد به کلاس ریاضی دغدغه ی شما نخواهد بود، ما با برگزاری کلاس های مجازی تمامی این مشکلات را برای شما حل کرده ایم، به این ترتیب امکان شرکت در این دوره ها برای تمامی دانش آموزان عزیز، از سر تا سر کشور فراهم شده است.

شما عزیزان در هر نقطه از کشور که باشید می توانید از راه دور با استاد مجرب خود ارتباط برقرار کنید و به یادگیری مطالب درسی با استفاده از روش های کاملا مفهومی و قابل درک بپردازید. روش های تدریس در دوره های ما متناسب با سطح علمی هر دانش آموز می باشد بدین ترتیب امکان ثبت نام برای تمامی دانش آموزان عزیز از سطح مبتدی تا پیشرفته فراهم شده است. در این کلاس ها ضمن تدریس کامل تمامی مطالب کتاب درسی و حل نمونه سوالات پر تکرار امتحانی، امکان رفع اشکال و طرح مستقیم پرسش، از معلم نیز برقرار شده است. برای ثبت نام تنها کافیست به راه های ارتباطی درج شده مراجعه فرمایید تا ما در سریع ترین زمان ممکن با شما عزیزان تماس حاصل نماییم.

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *