تدریس آنلاین ریاضی هشتم در رشت

کلاس های آموزش مجازی ریاضی برای دانش آموزان پایه ی هشتم دوره ی اول دبیرستان برگزار می گردد. مطالب درسی در این کلاس ها توسط یک دبیر معتبر، دارای چندین سال سابقه ی تدریس درخشان در مدارس و آموزشگاه های سطح شهر رشت و سایر شهرهای استان گیلان تدریس می شود. به منظور حفظ راحتی شما عزیزان، کلاس های ما در این دوره ها به صورت آنلاین تشکیل می گردد.

تدریس آنلاین ریاضی هشتم در رشت

دانش آموزان عزیز می توانند با توجه به شرایط خود به صورت تک نفره یا گروهی و از راه دور در کلاس های ما شرکت کنند. مطالب درسی در هر دوره از سطح مبتدی تا پیشرفته آموزش داده می شود. به این ترتیب شما عزیزان در هر سطحی که باشید، پس از شرکت در این دوره ها، می توانید دانش ریاضیات خود را بالا برده و با تسلط کامل از حل مسائل ریاضی لذت ببرید.

با توجه به اینکه در بعضی نقاط کشور، پیدا کردن معلم ریاضی با سابقه و رفت و آمد به کلاس های آموزشی برای برخی از دانش آموزان و اولیا همواره مسئله ای چالش برانگیز بوده است، ما تصمیم گرفته ایم که با برگزاری دوره های آنلاین، امکان شرکت در کلاس را از راه دور برای تمامی شما عزیزان فراهم کنیم. به این ترتیب در هر زمان که بخواهید و در هر مکانی که باشید می توانید به راحتی به استاد معتبر دسترسی پیدا کرده و از یادگیری مطالب درسی با استفاده از تکنیک های ساده لذت ببرید. با نام نویسی در کلاس های ما، دانش آموزان عزیز از پشتیبانی یک معلم باتجربه، در تمامی ساعات شبانه روز بهره مند می گردند. نحوه ی شروع همکاری به این صورت است که ابتدا زمان کلاس را با استاد مربوطه هماهنگ می کنید و در زمان تعیین شده از طریق نرم افزارهای آموزشی، مانند کلاس های حضوری در کلاس ریاضی شرکت می نمایید.

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *