تدریس آنلاین ریاضی هشتم برای مدارس رشت

کلاس های آموزشی ریاضیات پایه هشتم متوسطه برای دبیرستان های شهر رشت برگزار می گردد. درس ریاضی در این کلاس ها توسط یک دبیر ریاضی با مدارج تحصیلی بالا و سوابق کاری درخشان در مدارس و آموزشگاه های علمی آزاد سطح استان تدریس می شود. کلاس های ما، به صورت آنلاین و حضوری برای مدارس سطح شهر تشکیل خواهد شد.

تدریس آنلاین ریاضی هشتم برای مدارس رشت

دیگر نگران دشواری های یادگیری مطالب پیچیده درس ریاضی و پایین بودن سطح دانش ریاضیات خود نباشید. مطالب درسی در کلاس های ما از سطح مبتدی تا پیشرفته، با استفاده از روش های ساده و قابل درک برای تمامی دانش آموزان، آموزش داده می شود. به این ترتیب امکان ثبت نام برای همه شما عزیزان در تمامی سطوح فراهم شده است.

با توجه به اینکه برای برخی از دانش آموزان رفت و آمد به کلاس های آموزشی همواره مسئله ای دشوار بوده است، ما با برگزاری کلاس های از راه دور، این دغدغه شما را برطرف کرده ایم. به این ترتیب در هر زمان که بخواهید و در هر مکانی که باشید می توانید به راحتی و در عین آرامش از یادگیری مطالب درسی لذت ببرید.

پس از نام نویسی در ای دوره ها، دانش آموزان عزیز ابتدا زمان مورد نظر خود برای برگزاری کلاس را با استاد مربوطه هماهنگ می نمایند. سپس قبل از زمان تعیین شده، ما نرم افزار مورد نظر برای شرکت در کلاس آنلاین را به شما معرفی کرده و طرز کار با آن را به شما می آموزیم تا شما عزیزان بتوانید به راحتی در کلاسی با کیفیت حتی بالاتر از کلاس های حضوری شرکت می نمایند. جهت برقراری ارتباط با ما و ثبت نام در کلاس ها، تنها کافیست که به راه های ارتباطی درج شده مراجعه کنید تا در اسرع وقت برای شما کلاس تشکیل شود.

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *