تدریس آنلاین ریاضی در رشت برای متوسطه اول

کلاس آموزش ریاضیات برای تمامی دانش آموزان دوره اول متوسطه برگزار می گردد . درس ریاضی در این کلاس ها توسط یک دبیر باتجربه ، دارای مدارج تحصیلی بالا و سابقه کاری درخشان در بسیاری از مدارس و آموزشگاه های علمی آزاد سطح شهر رشت و سایر شهرهای استان گیلان تدریس می شود . با توجه به اینکه برای بسیاری از دانش آموزان رفت و آمد به کلاس های آموزشی همواره امری دشوار و زمان بر بوده است ، ما در جهت رفاه حال شما عزیزان ، تصمیم گرفته ایم در این دوره ها ، با برگزاری کلاس های آنلاین ، این مشکل را حل کنیم . به این ترتیب در هر زمان که بخواهید و در هر مکانی که باشید می توانید به راحتی در کلاس درس شرکت کنید و به یادگیری مطالب درسی بپردازید .

تدریس آنلاین ریاضی در رشت برای متوسطه اول

دیگر نگران دشواری های یادگیری مطالب پیچیده درس ریاضی و پایین بودن سطح دانش ریاضیات خود نباشید . ما در کلاس های خود تمامی مطالب درسی را از سطح مبتدی تا پیشرفته به شما عزیزان آموزش می دهیم . به این ترتیب امکان ثبت نام برای تمامی دانش آموزان با هر سطح درسی و سابقه تحصیلی فراهم شده است .

پس از نام نویسی در دوره های ما ، دانش آموزان عزیز ابتدا باید زمان مورد نطر برای برپایی کلاس را با استاد مربوطه هماهنگ کنند . سپس پیش از کلاس مربوطه ما یک نرم افزار برای شرکت در کلاس از راه دور به شما معرفی می کنیم و طرز کار با آن را به شما یاد می دهیم  .

به این ترتیب در زمان تعیین شده دانش آموزان عزیز می توانند به راحتی در کلاسی با کیفیت حتی بالاتر از کلاس های حضوری شرکت نمایند . جهت برقراری ارتباط با ما و ثبت نام در این دوره های آموزشی ، تنها کافیست که به راه های ارتباطی درج شده مراجعه کنید تا در اسرع وقت برای شما کلاس تشکیل شود .

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *