تدریس آنلاین ریاضی اول ابتدایی در بندرعباس

همانطور که می دانید پیدا کردن یک معلم خصوصی که بتواند واقعا دلسوز بچه ها باشد برای افراد مشکل است ما در بندرعباس یک سایتی را ایجاد کرده ایم تا والدینی که می خواهند یک مدرس خوب و با آسانترین روش داشته باشند بتوانند به راحتی دسترسی پیدا کنند در این سایت ریاضی اول ابتدایی را به صورت آنلاین برای دانش آموزان تدریس می کنیم . علاوه بر آن کلاس اولی ها به دلیل اینکه اولین بارشان است که با این درس آشنا می شوند پس بهتر است یک مدرسی را در نظر بگیرید که این کتاب را با زبانی شیرین برای فرزند دبستانی شما بازگو کند تا خاطره ی خوبی برای آن در این درس باقی بماند .

تدریس آنلاین ریاضی اول ابتدایی در بندرعباس

ما با در نظر گرفتن تمامی این مسائل این کلاس ها را برگزار نموده ایم و شیوه ای روان و با زبانی ساده ریاضیات را جوری تدریس می کنیم که بسیار دلنشین و جذاب برای دانش آموز اولی باشد این درس در اصل مفهومی بوده و به نوعی می شود با آن بازی کرد که شیرین تر و جذابتر شود و بر عکس بعضی ها که این کتاب را برای بچه ها سخت تلقی می کنند و از همون اول ذهن محصل را به سمت بی ذوقی نسبت به این درس می کشونند روش ما در اینجا بسیار متفاوت بوده و سعی خواهیم کرد علاقه فرزندان شما را برانگیزیم .

علاوه بر آنچه که در بالا گفته شد شیوه ی تدریس بدین صورت است که ریاضیات اول دبستان را بطور فصل به فصل با زبانی ساده و شیرین به صورت منظم و برنامه ریزی شده برای کلاس اولی ها بیان می کنیم به گونه ایی که از زیاده گویی پرهیز شده تا ذهن بچه گیج و سردر گم در یادگیری مسائل ریاضی نشود .

با توجه به حضوری بودن این کلاس ها بطور مجازی پس حضور معلم را دانش آموز احساس می کند و باعث می شود که تمرکز او بیشتر شود همجنین ما بجه ها را نیز در این کلاس ها مشارکت داده و می توانند سر کلاس صحبت کنند و اگر سوالی دارند بپرسند علارغم اینکه در خارج از ساعات کلاسی هم می توانند اگر در حل مسائل ریاضیات دچار مشکل شدند باز هم با مدرس خود ارتباط بگیرند هدف مدرس بر روی یادگیری دانش آموز متمرکز است پس هیچگونه محدودیتی برای آنها وجود ندارد .

پس والدین عزیز همین الان بر روی سامانه ثبت کلیک کرده فرزند دبستانی خود را ثبت نام کنید و وقت را هدر ندهید بهترین آموزش ها در اینجا منتظر شما دوستان عزیز خواهد بود که با راحترین روش و با کمترین هزینه ها یک یادگیری مفیدی را به فرزندان خود هدیه دهید .

—————————
مدرس : رضوان موسی پور
تماس : ۰۹۱۳۸۲۶۶۸۲۰
تلگرام : ۰۹۱۳۸۲۶۶۸۲۰
واتس اپ : ۰۹۱۳۸۲۶۶۸۲۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *