تدریس آنلاین ریاضیات متوسطه دوره اول در رشت

کلاس های آموزشی درس ریاضی برای دانش آموزان پایه های هفتم، هشتم و نهم دوره اول متوسطه برگزار می گردد. تدرس ریاضی در این کلاس ها توسط یک دبیر ریاضی با تجربه، دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی برق الکترونیک از دانشگاه سراسری و چندین سال سابقه کاری درخشان در مدارس و آموزشگاه های علمی آزاد سطح شهر رشت و سایر شهرهای استان گیلان تدریس می شود. کلاس های ما، با توجه به درخواست های مکرر دانش آموزان، به صورت آنلاین تشکیل می شود و تمامی مطالب درسی متناسب با نیاز دانش آموز، از سطح مبتدی تا پیشرفته آموزش داده می شود. به این ترتیب شما عزیزان با هر سطحی از دانش ریاضیات ، پس از شرکت در این دوره ها، می توانید به مسائل کتاب درسی تسلط کامل پیدا کنید.

تدریس آنلاین ریاضیات متوسطه دوره اول در رشت

می دانید امروزه کمبود زمان کافی برای انجام تکالیف و یادگیری مطالب درسی همواره برای بسیاری از دانش آموزان و اولیا به یک مشکل اساسی تبدیل شده است. از طرفی دانش آموزان برای یادگیری بعضی از دروس احتیاج به زمانی بیشتر از زنگ مدرسه دارند. این مشکل با ثبت نام در کلاس های کمک آموزشی برطرف می شود اما رفت و آمد به این کلاس ها علاوه بر پرداخت هزینه های بالا، نیازمند صرف زمان های طولانی می باشد.

خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی، کلاس های آنلاین در تمام نقاط جهان مورد توجه فراوان قرار گرفته است. با ثبت نام در این کلاس ها دیگر نیازی به پرداخت هزینه های بالا و اتلاف زمان های طولانی برای یادگیری مطالب درسی نمی باشد.

از این رو ما برای حفظ رفاه حال شما عزیزان، تصمیم گرفته ایم که کلاس های این دوره را به صورت آنلاین برگزار کنیم. با نام نویسی در دوره های ما شما عزیزان در هر نقطه از کشور که باشید با اندکی برنامه ریزی، در زمان و مکان دلخواه خود بدون نیاز به جابه جایی می توانید در کلاس درس یک معلم باتجربه شرکت نمایید و با خیال آسوده به یادگیری مطالب درسی با استفاده از روش های ساده و مفهومی بپردازید.

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *