تدریس آنلاین درس زبان انگلیسی در مدارس سمنان

در دنیای پر مشغله امروز شرکت در کلاس های حضوری زبان یک مساله بسیار سخت و زمان گیر هست . البته کسانی هستند که حاضر به تحمل تمامی این سختی ها هستند اما پیدا کردن یک استاد خوب و سیستم مناسب در نزدیکی محل زندگی شما یا در شهرستان واقعا سخت است . بنابراین پیشنهاد میکنیم در کلاس تدریس آنلاین درس زبان انگلیسی ویژه دانش آموزان مدارس استان سمنان شرکت کنید . ما تمامی بسترهای لازم را برای باکیفیت ترین و بهترین متدهای آموزشی ارائه میدهیم تا همه عزیزان بتوانند بدون دغدغه استفاده مفید را ببرند .

تدریس آنلاین درس زبان انگلیسی در مدارس سمنان

ما بخش های مختلف کتاب را مانند لغات گرامر مکالمه و متن را به صورت اصولی آموزش میدهیم همچنین به زبان آموزان میاموزیم که چگونه مترادف معنی و متضاد کلمات را حفظ کنند که برای همیشه در حافظه ی بلندمدتشان بماند و هیچگاه دچار روند فرار از ذهن نشوند .

همچنین سعی شده است که در قالب دیالوگ ، عبارت و اصطلاحات کاربردی را آموزش دهیم و قواعد دستوری را در متن همراه با تمرین و حل مثال های فراوان یاد دهیم . این دوره مهارت های ارتباطی دوستان را از طریق شنیدن صحبت کردن خواندن و نوشتن به طور کاربردی افزایش میدهیم و با روش پرسش و پاسخ حس کنجکاوی ذاتی آنان را تقویت کرده و به آنها این توانایی را میدهیم تا سوالات خود را بپرسند پاسخ خود را بیابند و دنیای پیرامون خود را کشف کنند .

از طرفی کلاس ما کاملا موضوع محور بوده و هر درس با هدف آموختن یک مبحث کاربردی طراحی شده است . با استفاده از روش های شفاف و جذاب ، نیازها و توانایی های افراد را تا رسیدن به هدف کاملا برانگیخته و علاقه مند به یادگیری نگه میداریم .

ما این علاقه مندان را به مشارکت فعالانه در مسیر یادگیری زبان تشویق میکنیم به طوری که مرتبا در معرض استفاده از دانش و تجربه ای که میاموزند ، قرار میگیرند . کیفیت برگزاری دوره به طور کاملا چشمگیری در اولویت قرار گرفته است و متقاضیان به شکل کاملا محسوسی پیشرفت در زمینه یادگیری را حس خواهند کرد .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *