آموزش ویترای در تهران و سایر شهرها

ویترای هنری جادویی و زیبا با قابلیت اجرا بر سطوح مختلف و تلفیق با هنرهای دیگر است . آموزشی جامع و جذاب . شما هنردوستان عزیز در تهران و سایر شهرها کشور عزیزمان می توانید با حضور در دوره جامع آموزش ویترای از صفر تا صد این هنر جذاب را بیاموزید . دوره آموزشی ما شامل جلسات تئوری و عملی است  . ما آموزش ویترای را از پایه و بیس رنگ شناسی آغاز می کنیم . مشابه دوره آموزشی خود را جایی مشاهده نکرده ایم . هدف ما هنرمند پروری است و تنها به دنبال بعد تجاری آن نیستیم . ما مفتخریم که این هنر زیبا و جذاب را گسترش دهیم .

آموزش ویترای در تهران و سایر شهرها

ویترای برای چه کسانی مناسب است؟ برای افرادی که این اولین عرصه هنری است که می خواهند بیاموزند .

 برای هنرمندانی که دوست دارند وارد عرصه هنری جدیدی شوند که امکان ابتکار بیشتری در آن داشته باشند . زیرا این هنری است که می توانید با هنرهای دیگر تلفیق نمائید .

 اگر قبلا دستی بر موسیقی داشته اید و یا ورزشکار هستید که در نتیجه دستان پر قدرتی پیدا کرده اید ، این هنر برایتان کاربرد دارد . عدم لرزش دست سبب می شود چندین پله به جلو پرتاب شوید .

قبلا به دلیل جو جامعه و فرهنگ اشتباهی که جا افتاده بود ، آقایان به سمت هنر کمتر ترغیب پیدا می­کردند اما در حال حاضر ما هنرمندانی در عرصه ویترای داریم که از آقایان بوده و کارهای فوق العاده ای خلق می نمایند . این هنر جنسیت را نیز پشت سر گذاشته است .

آموزش ویترای در تهران و سایر شهرستان ها در اپلیکیشن معتبر جهانی ادوب کانکت در خصوص برگزاری کلاس های آنلاین برپا می شود . شما هنرجویان عزیز به صورت زنده نحوه عملکرد مدرس تان را مشاهده کرده و امکان پرسش و پاسخ دارید . برای موفق شدن و پیشرفت باید بهترین انتخاب ها را داشت .

در صورت تمایل از راه های ارتباطی درج شده ، با ما همراه باشید .

—————————
مدرس : مهناز پیرحیاتی
تماس : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
تلگرام : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
واتس اپ : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *