آموزش مجازی نقاشی روی شیشه در یزد

ویترای یا همان نقاشی روی شیشه از جمله زیباترین هنرهای دستی می باشد . ما امروز با آموزش مجازی نقاشی روی شیشه در شهر یزد آماده خدمتگزاری می باشیم . چرا باید ویترای را با آموزش مجازی نقاشی روی شیشه در یزد فرا بگیرم و از کلاس های حضوری استفاده نکنم؟ وقتی شما می توانید مجرب ترین مدرسین هنری را با هزینه ای مقرون به صرفه و بدون نیاز به صرف مبالغی برای ایاب و ذهاب و خستگی راه داشته باشید در حالی که کیفیت کلاس های آنلاین برگزار شده در سطح کلاس های حضوری است و با معتبرترین اپلیکیشن برگزاری کلاس های آنلاین (ادوب کانکت) تشکیل می گردد .

آموزش مجازی نقاشی روی شیشه در یزد

امکان پرسش و پاسخ نیز برای شما مهیا است ، چرا استفاده نکنید؟!!این ها بخشی از دلایل ماست . ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشیم . حرفه ای شدن اتفاقی نیست . در این دوره آموزشی از صفر تا صد این هنر زیبا را خواهید آموخت .

آموزش مجازی ویترای در یزد نیاز به هیچگونه پیش زمینه نقاشی ندارد و محدود به رده سنی خاصی نیز نمی باشد . آموزش مجازی ما به صورت آنلاین و با معتبرترین برنامه ی برگزاری کلاس آنلاین جهانی با صرف اینترنت محدود برگزار می گردد .

برای شرکت در این کلاس حتی از گوشی همراه هوشمند خود نیز می توانید استفاده کنید . این دوره آموزشی از آشنایی با تاریخچه این هنر و ابزار و وسایل لازم ، شروع و تا تکنیک های جدید و جذاب ادامه می یابد  .

ما به شما می گوییم در خصوص کیفیت آموزش در برابر هزینه اندکی که دریافت می شود بی رقیب هستیم . هدف ما این است که علاقه مندان به این عرصه هنری را در هر نقطه از کشور پهناور و عزیزمان که هستند از آن بهره مند سازیم .

تیم هنری و مهندسین فناوری اطلاعات امروز دست به دست هم داده و شما را به این دوره آموزشی دعوت می نمایند .

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی درج شده با ما در تماس باشید .

—————————
مدرس : مهناز پیرحیاتی
تماس : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
تلگرام : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
واتس اپ : ۰۹۱۲۴۵۸۴۸۷۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *