آموزش مجازی نرم افزار matlab در ساری

نرم افزار matlab ، یک زبان برنامه نویسی و نرم افزار بسیار قدرتمند و کاربردی در علوم و فنون مختلف است . این نرم افزار بویژه در انجام محاسبات و مدل سازی های ریاضیاتی بسیار پر کاربرد است . به طور کلی فراگیری این نرم افزار از مهارت های مورد نیاز دانشجویان است . به همین علت به کلیه ی دانشجویان و دانش آموختگان رشته های تحصیلی فنی مهندسی و علوم پایه توصیه می شود با شرکت در کلاس های مجازی ، نرم افزار متلب را آموزش ببینند . کلاس های مجازی ، ویژه ی متقاضیان در شهر ساری برگزار می شوند . و با توجه به آنلاین بودن کلاس ها کلیه ی علاقه مندان از سراسر کشور می توانند در این کلاس ها شرکت کنند .

آموزش مجازی نرم افزار matlab در ساری

علاقه مندان به یادگیری متلب ، می توانند با شرکت در کلاس های مجازی ، این نرم افزار را با صرف وقت و هزینه کمتر نسبت به کلاس های حضوری بیاموزند . کلاس ها به صورت آنلاین در نرم افزار Adobe connect برگزار می شوند دسترسی به این نرم افزار از طریق اتصال به اینترنت بوسیله ی تلفن همراه هوشمند نیز امکان پذیر است . تمامی جلسات به صورت ویدیویی ضبط می شوند ، بنابراین علم آموزان پس از پایان دوره نیز به تمامی مطالب تدریس شده دسترسی دارند و می توانند از آنها برای مرور و تمرین بیشتر استفاده کنند .

برای یادگیری نرم افزار متلب در این دوره ، نیاز به هیچ پیش زمینه ای وجود ندارد . کلیه ی مطالب به صورت پایه و مقدماتی آموزش داده می شوند . در این دوره ابتدا علم آموزان با محیط نرم افزار متلب آشنا می شوند . سپس مباحث مختلف از جمله توابع ریاضیاتی ، حل معادلات ، رسم نمودار ، طراحی رابط گرافیکی ، لینک به نرم افزارهای دیگر و بسیاری از مباحث بسیار کاربردی دیگر به طور کامل آموزش داده می شوند . در انتهای دوره ، علم آموزان قادر خواهند بود در زمینه ی مورد نظر خود برنامه بنویسند ، برای آن رابط گرافیکی طراحی کنند و با استفاده از ابزارهای متلب ، برنامه را کامپایل کنند و در اختیار دیگر افرادی که به نرم افزار متلب دسترسی ندارند ، قرار دهند .

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *