آموزش مجازی متلب در رودسر و مازندران

دوره ی مجازی تدریس برنامه نویسی در نرم افزار تخصصی متلب ، با هدف ارتقا علمی دانشجویان و دانش آموختگان رشته های مختلف فنی و مهندسی و علوم پایه در رودسر و مازندران برگزار می شود . شرکت در این کلاس ها برای عموم علاقه مندان به برنامه نویسی آزاد است . آموزش در این دوره به صورت آنلاین و در محیط نرم افزار adobe connect انجام می شود . بنابراین کلیه ی متقاضیان از سراسر کشور می توانند از طریق این نرم افزار در این دوره شرکت کنند . امکان حضور در کلاس ها از طریق تلفن همراه هوشمند نیز میسر است .

آموزش مجازی متلب در رودسر و مازندران

متلب ، یک زبان برنامه نویسی و نرم افزار گرافیکی و محاسباتی بسیار کاربردی است . به طور کلی یادگیری این نرم افزار به تمامی علاقه مندان به برنامه نویسی و همه ی کسانی که به نحوی با مباحث ریاضیاتی سروکار دارند توصیه می شود .

نرم افزار متلب ، کاربردهای بسیاری در زمینه های مختلف مهندسی دارد . این نرم افزار دارای راهنما ، app ها و tool box های ارزشمندی است که کاربر را از بخاطر سپردن بسیاری از دستور العمل ها بی نیاز می کند . در نتیجه به کارگیری نرم افزار بسیار آسان تر می شود . به علاوه زبان برنامه نویسی در این نرم افزار بسیار ساده تر از c و c++ می باشد .

از دیگر قابلیت های این نرم افزار پوشش دهی بسیاری از مباحث مهم ریاضیات از جمله دیفرانسیل و انتگرال و حل معادلات odeو . . . به صورت عددی و یا تحلیلی و قابلیت ترسیم و تحلیل نمودار های دو یا سه بعدی می باشد . با شرکت در دوره های آنلاین آموزش نرم افزار متلب می توانید ، بدون هیچ پیش زمینه ای از برنامه نویسی ، به صورت کاملا پایه و مقدماتی با محیط این نرم افزار آشنا شوید و اصول به کارگیری توابع و app ها و tool box های مختلف را به طور کامل بیاموزید .

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *