آموزش مجازی فیزیک دبیرستان در بوشهر

اگر مشتاق هستید که در فیزیک به پیشرفت قابل توجهی برسید آموزش های مجازی فیزیک در همه رشته ها در مقطع دبیرستان در شهر بوشهر آغاز شد . دوره ها کاملا مجازی میباشد و شما میتوانید هر جور که تمایل داشته باشید در این دوره ها شرکت کنید به صورت خصوصی ، گروهی و جمعی ، انفرادی و . . . در این دوره ها شرکت کنید و استفاده لازم را ببرید . هدف ما به تسلط رساندن شماست .

آموزش مجازی فیزیک دبیرستان در بوشهر

حضور در کلاس ها بسیار ساده بوده و تنها با یک سیستم خانگی ساده یا تلفن همراه که قابلیت اتصال به شبکه اینترنت را دارد امکان پذیر میباشد . و شما میتوانید با نصب برنامه مورد نظر ما که پس از ثبت نام معرفی میگردد در این کلاس ها حاضر شوید که کاملا شبیه به کلاس واقعی میباشد و هيچ گونه تفاوت بین کلاس حضوری و مجازی در این دوره ها وجود ندارد .

و کاملا شبیه به کلاس واقعی میباشد و شما امکان پرسش و پاسخ به صورت صوتی از استاد خود را دارا میباشید و صفحه وایت برد مانند تخته که برای شما مطالب درسی مورد نظر نوشته می‌ شود و همچنین حضور و غیاب در این کلاس ها انجام می ‌شود و سایر چيز ها که در کلاس حضوری بوده است در کلاس مجازی نیز وجود خواهد داشت .

حل همه سوالات کتاب درسی و غیر درسی معتبر و تمرین های آخر هر فصل به صورت دقیق و نکته به نکته ، رفع اشکال های شما در همه موضوعاتی که مربوط به فیزیک و کتاب درسی شما عزیزان میباشد و همچنین آموزش تست زنی برای آمادگی نسبی برای کنکور سراسری که بسیار مفید میباشد . برای ثبت نام تنها کافیست که از طریق راه کار های ارتباطی ذکر شده با ما ارتباط بگیرید که 24 ساعته مجموعه ما پاسخگو شما عزیزان میباشد .

—————————
مدرس : احمدرضا بیگلری
تماس : ۰۹۱۳۵۸۶۴۹۵۸
تلگرام : ۰۹۱۳۵۸۶۴۹۵۸
واتس اپ : ۰۹۱۳۵۸۶۴۹۵۸
اینستاگرام : www.instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *