آموزش مجازی زبان انگلیسی در شهرهای سمنان

با آموزش مجازی شما دانش آموزان پایه دهم میتوانید درس زبان انگلیسی خود را به روشی کاملا متفاوت یاد بگیرید . این کلاس در کل شهرهای سمنان برگزار میگردد و تمامی علاقه مندان میتوانند از مزایای خوب آن به بهترین شکل ممکن بهره مند شوند . علاوه بر تدریس کتاب در کنار آن روی نقاط ضعف و هرگونه مشکلاتی که زبان آموزان با آن روبرو هستند کار میشود . زیرا اکثرا با داشتن مشکلی مانند ترس از آن برای خود یک غول میسازند و آنها را از ادامه ی پیشرفت در رسیدن به هدفشان باز میدارد .

آموزش مجازی زبان انگلیسی در شهرهای سمنان

بنابراین با در نظر گرفتن تک تک این عوامل یعنی یک گام نزدیک شدن به موفقیت است و در آخر خودتان مشاهده میکنید که قدم های بعدی را با سرعت بیشتری برمیدارید . هر درسی از کتابتان vocab ( کلمه ) conversation ( مکالمه ) grammar ( گرامر ) reading ( متن ) شامل میشود و ما توسط این بخش ها میتوانیم مهارت های گفتاری نوشتاری خواندن و یا نوشتاری شما را تقویت کنیم . در قسمت واژگان مقصد ما این است که دامنه ی لغاتتان را از طریق مترادف کلمه موردنظر گسترده تر کنیم و حتی یاد میدهیم که چگونه واژه را به خاطر بسپارید که تثبیت آن پایدار و ماندگار شود .

قواعد دستوری هم با یکسری اصول آشنا خواهید شد که میتوانند در تولید کردن جملات کمک بسیار بزرگی به شما کند . اصولا بیشتر دانش پژوهان به این بخش تمایل چندانی نشان نمیدهند که این میتواند از دلایل مختلفی نشأت بگیرد در صورتی که روش های تدریس ما به گونه ای است که به آسانی آن را یاد میگیرید بدون آنکه بخواد برایتان سخت باشد یا حوصله تان را سر ببرد . و در مکالمه شما با موضوعات مختلف روبرو خواهید شد که کلی عبارات و اصطلاح را یاد خواهید گرفت و حتی میتوانید مثال هایی از آن را در جملات مشاهده کنید که چگونه و به چه صورت بکار رفته است .

پارت آخر ریدینگ را میاموزید که در واقع همه ی بخش ها را از جمله لغات دیالوگ و … را شامل میشود که با فراگیری راهکارهای آن توانایی و قابلیت هایتان افزایش میابد و وقتی شما را با نمونه سؤالات مربوط به درک مطلب روربرو کنیم که در امتحان دچار مشکل نشوید یا نمره ای را از دست ندهید .

زیرا سؤالات مربوط به این قسمت بارم بندی بالایی دارد و درست پاسخ دادنتان یعنی نمره ی زیادی را به خود اختصاص داده اید . با حضور فعال در کلاس ما بهترین ها را از آن خود کنید و به نتایج درخشانی دست پیدا کنید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *