آموزش مجازی زبان انگلیسی در سمنان برای مدارس

 با توجه به اینکه زبان انگلیسی به عنوان زبان رایج ارتباطی بین کشورهای دنیا از نظر علمی و اجتماعی مورد استفاده قرار میگیرد ما کلاسی را برای دانش آموزان مدارس دوره اول متوسطه به صورت آموزش مجازی در سمنان در نظر گرفته ایم . ما در این کلاس با استفاده از فایل های صوتی و تصویری تصاویر متنوع و جذاب به تدریس گرامر واژگان و مکالمه میپردازیم . قواعد کتاب ساده روان و قابل فهم است یعنی حتی اگر دانش آموزانی که فکر میکنند بخش قواعد دستوری از پیچیده ترین مباحث به شمار میاید ، در اینجا با آشنا شدن تکنیک ها به آسانی مباحث را یاد میگیرید و هیچگونه مشکلی در حل سوالات دیگر پیدا نمیکنند .

آموزش مجازی زبان انگلیسی در سمنان برای مدارس

همچنین با انواع و شیوه های طبقه بندی و حفظ لغات آشنا خواهید شد و میاموزید که چگونه میتوانید کلمات خود را حفظ کنید و دایره لغوی خود را گسترده نمایید . اما برسیم به مهمترین پارت یعنی مکالمه علی الخصوص برای پایه اول متوسطه که چگونگی تدریس در آنجا تاثیر بسزایی برای ادامه و رقم زدن آینده آنها دارد . زبان آموزان را با نحوه ی ادای جملات و اصطلاحات آشنا و در کنار آن روی مهارت اسپکینگ هم کار میکنیم در حقیقت هدف ما این است که عزیزان در حد ابتدایی بتوانند زیبا و روان صحبت کنند .

مقصد اصلیمان آماده سازی و باز کردن دریچه دنیایی بدون مرز و جدید به روی شما آینده سازان فردای این سرزمین است . هر چقدر سن افراد بالاتر میرود یادگیری و حتی تغییر الگوهای رفتاری دشوارتر خواهد شد . بنابراین اگر آموختن زبان در دوره پایین تر انجام شود باعث میشود دانش آموزان با تفظ صحیح واژگان آشنا شوند راحت تر مفاهیم جدید را فرا گیرند و به حافظه بسپارند .

از طرفی این دوره زمان رشد و شکوفایی آنهاست و با توجه به نیاز ضروری آموخن زبان به آنان این اجازه را میدهد در آینده گامهای بلندتری در راستای تحقیق اهدافشان و موفقیت در کار و تحصیل بردارند . اگر به دنبال برنامه ای خوب برای فراگیری هستید ما برای شما برنامه ریزی دقیق و هدفمند در نظر گرفته ایم که باعث میشود یادگیریتان را مدیریت و اهداف خود را مشخص کنید حتی میتوانید خود را بیازمایید و با سرعت مناسب جلو بروید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *