آموزش مجازی ریاضی در رشت برای مدارس

دوره های آموزشی ریاضیات برای دانش آموزان دبیرستانی به صورت مجازی تشکیل می گردد . مطالب درسی در کلاس های ما توسط یک دبیر ریاضی با تحصیلات معتبر و دارای چندین سال سابقه درخشان کاری در مدارس و آموزشگاه های علمی آزاد سطح شهر رشت و سایر شهرهای استان گیلان آموزش داده می شود .

آموزش مجازی ریاضی در رشت برای مدارس

با توجه به اینکه برای بسیاری از دانش آموزان ، پیدا کردن معلم ریاضی مجرب ، یادگیری مسائل پیچیده ریاضیات و رفت و آمد به کلاس های آموزشی همیشه یک دغدغه اساسی تلقی می شود ، ما جهت رفاه حال شما عزیزان و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه شما ، امکان شرکت در کلاس از راه دور را فراهم کرده ایم . به این ترتیب در هر زمان که آمادگی داشته باشید و در هر نقطه از کشور که باشید می توانید به راحتی به استاد خود دسترسی پیدا کرده و از یادگیری مطالب درسی با استفاده از تکنیک های ساده لذت ببرید .

این کلاس ها در هر دوره ، با توجه به انتخاب دانش آموزان ، به صورت تک نفره یا گروهی تشکیل خواهند شد . مطالب درسی ، متناسب با سطح علمی هر کلاس ، از مبتدی تا پیشرفته تدریس می شود . به این ترتیب شما عزیزان در هر سطحی که باشید و با هر سابقه تحصیلی ، پس از شرکت در این دوره ها ، می توانید دانش ریاضیات خود را بالا برده و با تسلط کامل به حل مسائل کتاب درسی بپردازید .

با ثبت نام در کلاس های آنلاین ما ، دانش آموزان عزیز همواره حضور یک معلم باتجربه در کنار خود حس خواهند کرد . نحوه ثبت نام در این کلاس ها به این ترتیب است که ابتدا زمان کلاس را با استاد خود هماهنگ می کنید و در زمان تعیین شده از طریق نرم افزارهای آنلاین آموزشی ، مانند کلاس های حضوری در کلاس ریاضی شرکت می نمایید .

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *