آموزش مجازی اکسل در اصفهان

کلاس های آموزش اکسل بصورت مجازی در استان اصفهان آغاز می گردد، شما عزیزان که علاقه مند و احتیاج به یادگیری این نرم افزار کاملا اداری دارید، می توانین با کمترین تجهیزات و مناسب ترین قیمت در کلاس های مجازی ما شرکت کنین.

کلاس های آموزش اکسل بصورت مجازی در استان اصفهان آغاز می گردد، شما عزیزان که علاقه مند و احتیاج به یادگیری این نرم افزار کاملا اداری دارید، می توانین با کمترین تجهیزات و مناسب ترین قیمت در کلاس های مجازی ما شرکت کنین. نرم افزار اکسل یک نرم افزار صفحه گسترده است که معمولا با حرف X نمایش می دهند که برای کارهای حسابداری، مدیریت داده و تحلیل آنها، فرموله سازی و ... استفاده می شود.
کلاس مجازی، یک آدرس در فضای اینترنتی است که از طریق آن، در هر فضایی که اینترنت وجود داشته باشد می توان در آن حضور یافت و آموزش اینترنتی گرفت. در کلاس مجازی تمام قابلیت های کلاس حضوری به علاوه قابلیت های بسیار زیاد و جذاب تر دیگری در اختیار کاربران قرار می گیرد.

نرم افزار اکسل یک نرم افزار صفحه گسترده است که معمولا با حرف X نمایش می دهند که برای کارهای حسابداری، مدیریت داده و تحلیل آنها، فرموله سازی و … استفاده می شود. کلاس مجازی، یک آدرس در فضای اینترنتی است که از طریق آن، در هر فضایی که اینترنت وجود داشته باشد می توان در آن حضور یافت و آموزش اینترنتی گرفت. در کلاس مجازی تمام قابلیت های کلاس حضوری به علاوه قابلیت های بسیار زیاد و جذاب تر دیگری در اختیار کاربران قرار می گیرد.

—————————
مدرس : مرضیه طاهرزاده
تماس : ۰۹۱۳۴۲۵۷۰۷۳
تلگرام : ۰۹۱۳۴۲۵۷۰۷۳
واتس اپ : ۰۹۱۳۴۲۵۷۰۷۳
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *