آموزش شیمی کنکور در تنکابن

بهترین کلاس های آموزش مجازی و حضوری شیمی مقطع متوسطه برای کنکور در شهر تنکابن و سراسر کشور برگزار می گردد . این کلاس ها حالت یکنواختی ندارد و دانش آموزان میتوانند آزادانه سوال بپرسند و پاسخ های روشنی دریافت کنند . تدریس شیمی همراه با پرسش و پاسخ تاثیر زیادی در روند یادگیری دانش آموزان خواهد داشت . طبق خواسته ی شما به صورت گروهی و خصوصی برگزار میگردد , به تقویت درس شیمی به صورت کاملا مفهومی و ترکیبی می پردازد .

آموزش شیمی کنکور در تنکابن

روش کار در این کلاس های دوره ای به این صورت است که اساتید و دانش آموختگان شیمی حرفه ای ما بهترین و کامل ترین جزوه ی شیمی را همراه با مثال ها و تست های کلیدی کنکور و آزمون های دولتی به دانش آموزان تدریس کرده و در پایان هر فصل آنالیز سوالات کنکور سالهای اخیر رشته ی تجربی و ریاضی و همچنین آنالیز سوالات آزمون های دولتی انجام می گردد و تا روز امتحان نهایی و آزمون سراسری کنکور پشتیبان دانش آموزان خواهند بود .

بسیاری از مباحث شیمی نکات بسیار ریز و مهمی دارد که شاید در نگاه اول برای دانش آموزان قابل تشخیص نباشد بنابراین در این کلاس ها همه ی نکات مربوطه را آموزش میدهیم و به دانش آموزان کمک میکنیم که به تدریج روش استخراج نکات را بیاموزند .

یادگیری درس شیمی به صورت کنکوری زمان زیادی می طلبد بنابراین پس از آموزش هر مبحث کلاس رفع اشکال برگزار می گردد تا دانش آموزان اصل مطلب و نکات جانبی را دریابند . با شرکت در این کلاس ها شاهد پیشرفت چشمگیر خود در درس شیمی خواهید بود . ما آماده ی ارائه ی خدمات ویژه ی خود به شما عزیزان هستیم .

—————————
مدرس :
تماس :
تلگرام :
واتس اپ :
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *