آموزش زبان در سمنان به صورت آنلاین

کلاس آموزش زبان انگلیسی ویژه افراد مبتدی در استان های سمنان و تهران به صورت آنلاین برگزار میگردد . در این کلاس به هر چهار مهارت گفتاری خواندن شنیداری و نوشتن میپردازیم و گرامر لغت و تلفظ را تحت پوشش قرار میدهیم . صحبت کردن به زبان انگلیسی به شما امکان دسترسی به دنیایی از سرگرمی ها را میدهد . ما برای اینکه فضای کلاس را شاد و مفرح نگه داریم فایل های صوتی و تصویری را پخش میکنیم تا از این راه با جملات عبارات اصطلاحات ساده کاربردی آشنا شوید و همین روش میتواند برای یادگیری عالی و لذت بخش باشد .

آموزش زبان در سمنان به صورت آنلاین

همه ی اینها دلایل مهمی هستند که از همین لحظه با گذراندن دوره آموزشی از صفر تمامی مهارت ها را در خود تقویت کنید و فرصت را بیش از این از دست ندهید . شیوه های کلاس ما کاملا کاربردی است و به افراد تحت آموزش خود کمک میکند تا مهارت های ارتباطی و موثر خود را افزایش دهند .

از طرفی کاملا موضوع محور بوده و هر درس با هدف آموختن یک موضوع طراحی شده است . با استفاده از راهکارهای شفاف و جذاب منطبق با نیازها و توانایی های زبان آموز او را تا رسیدن به هدف کاملا برانگیخته و علاقه مند به یادگیری نگه میداریم . همچنین با کمک متدهای یادگیری و ابزارهای انگیزشی موجود ، عزیزان کاملا متعهد مطمئن و باعث میشود که آنها بدانند چه چیزی و چرا یاد میگیرند و چطور میتوانند در هر موقعیتی از دانسته هایشان استفاده کنند .

ما دانش پژوهان را به مشارکت فعالانه در مسیر فراگیری تشویق میکنیم به گونه ای که مرتبا در معرض استفاده از دانش و تجربه ای که میاموزند قرار میگیرند و آنها را هدایت میکند که ساختار و قواعد را در متن کشف و درک کنند . آخرین پیشنهاد ما این است در فراگیری زبان یا دوزبانه شدن عجله نکنید مرحله به مرحله پیش رفتن رمز موفقیت آن است .

زیرا زمان زیادی طول میکشد که ذهن شما به ساختارهای جدید عادت کند . اگر احساس میکنید هنوز آماده ی مکالمه نیستید ، صبر داشته باشید تا زمانیکه احساس قدرت بکنید و فراموش نکنید که آموختن انگلیسی مثل یک مسابقه نیست .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *