آموزش زبان در ساری ویژه دبستانی ها

پیش دبستانی ها و دبستانی های عزیز  ، آموزش آنلاین ما را در شهر ساری  ، که ویژه ی کودکان مستعد و علاقمند به یادگیری زبان انگلیسی می باشد  ، از دست ندهید . در این کلاس ها با به کار گیری متد های جذاب  ، آموزش مفاهیم اولیه را از سطوح مقدماتی آغاز خواهیم کرد و با گذشت زمان و کار کردن روی مهارت های گفتاری  ، نوشتاری  ، شنیداری و خواندن  ، کودکان را قادر می سازیم تا همراه با یادگیری واژه ها و عبارت های پر کاربرد  ، به مکالمه بپردازند و همچنین پس از آموزش کامل حروف الفبا و املای صحیح کلمات  ، بتوانند از خواندن داستان های کوتاه به زبان انگلیسی  ، لذت ببرند .

آموزش زبان در ساری ویژه دبستانی ها

از آنجا که برگزاری کلاس ها عمدتا به صورت آنلاین می باشد  ، این نکته را نیز مد نظر خواهیم داشت تا با استفاده از کتاب های مصور جذاب  ، سی دی های شعر  ، کارتن ها و همچنین ایجاد جوی دوستانه بین مدرس و سایر زبان آموزان  ، یادگیری زبان انگلیسی را برای آن ها تبدیل به یک سرگرمی مفرح ساخته تا در هر زمان  ، برای یادگیری بیشتر و بهتر  ، مشتاق و علاقمند باشند .

خانواده های عزیز ! سرنوشت و آینده ی فرزندانتان تا حد زیادی بستگی به تصمیمات شما دارد . بهترین زمان برای یادگیری زبان انگلیسی  ، دوران کودکی می باشد . از فرصتی که پیش روی آن ها قرار دارد  ، به خوبی استفاده کنید و فرزندانتان را به سمت موفقیت  ، سوق دهید .

—————————
مدرس : شکیبا باقری
تماس : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
تلگرام : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
واتس اپ : ۰۹۰۳۸۳۱۳۳۹۰
اینستاگرام : instagram.com
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *