آموزش زبان انگلیسی کنکور در سمنان و شهرهای اطراف

شاید زبان انگلیسی کنکور در مقایسه با دروس اصلی ضریب کمتری داشته باشد اما نباید تاثیر آن را بر روی رتبه نهایی خود دست کم بگیرید . تنها با روزی حداقل نیم ساعت مطالعه تمرین و تکرار به راحتی میتوانید درصد بالایی را در این درس کسب کنید . فقط کافیست در کلاس ما شرکت نمایید و تمامی تکنیک ها و ترفندها را آموزش ببینید به نتایج دلخواهتان برسید . این دوره آموزشی در سمنان و شهرهای اطراف برگزار میشود و ما قصد داریم تا در مورد نحوه مطالعه اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم و برای اینکه بتوانید به بیشتر سوالات پاسخ دهید باید یکسری از اصول و قواعد را رعایت کنید .

آموزش زبان انگلیسی کنکور در سمنان و شهرهای اطراف

درس زبان در آزمون شامل 25 سوال است که به 4 بخش تقسیم شده اند و شامل گرامر لغات کلوزتست و ریدینگ میشود . زمان پاسخگویی به این پرسش ها 20 دقیقه است پس برای جواب دادن به هر کدام از آنها کمتر از یک دقیقه وقت دارید . لازم به ذکر است که کلیه سوال ها از کتاب های 2 سال آخر تحصیلی طراحی شده و از منبع دیگری استفاده نمیشود .

بنابراین ما به شما یاد میدهیم که نقاط ضعف و قوتتان را بشناسید و میزان وقتی که قرار است برای آن بگذارید ، تعیین کنید . بیشترین مهارتی که در آزمون به آن نیاز دارید وسعت دایره واژگان شماست چون علاوه بر بخش کلمات باید برای قسمت های دیگر هم به گنجینه واژه های خود رجوع کنید . با استفاده از روش چراغ راهنما یا کدینگ به شما میاموزیم که چگونه کلمات را به خاطر بسپارید تا در حافظه ی بلند مدتتان ثبت شود .

برای آموختن گرامر زبان انگلیسی اصول آن را آموزش میبینید و از آن در ساختن جمله ها استفاده میکنید به این ترتیب علاوه بر یادگیری قواعد میتوانید حوزه کلمات خود را نیز محک بزنید . حتی سعی ما بر این است که آزمون سالهای قبل را انجام دهیم تا با نحوه نمونه سوالات آشنا شوید .

در بخش کلوز تست و متن یاد میگیرید که چگونه میتوانید با درک مفهوم کلی و ارتباط دادن بخش اصلی جمله با گزینه های موجود میتوانید آیتم درست را انتخاب کنید . علاوه بر آن به شما روش دیدزنی یا skimming را یاد میدهیم که در حقیقت یکی از موثرترین تکنیک ها برای افزایش سرعت خواندن یک متن است .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *