آموزش زبان انگلیسی کنکور در سمنان

سلام کنکوری ها اگر در مورد زبان کنکور هرگونه مشکل یا سوالی دارید فارغ از اینکه چه مقدار زمان باقی مانده است ، پیشنهاد میکنیم در کلاس مجازی آموزش زبان انگلیسی شهرهای سمنان و تهران شرکت کنید . از شکل آزمون و بهترین منابع گرفته تا مهمترین تکنیک ها و برنامه ریزی روزانه برای شما در نظر گرفته ایم . زبان درس تعیین کننده در رتبه کنکور است اما بسیاری از دوستان به دلیل اینکه از روش های درست خواندن آگاه نیستند آن را کنار میگذارند .

آموزش زبان انگلیسی کنکور در سمنان

ولی این را بدانید 60 یا 70 حتی میتوانیم بگوییم 50 درصد سرنوشت شما را از این رو به آن رو میکند . ما همه ی چالش ها و برنامه های دانش آموزان نظام جدید را میدانیم . هر برنامه ای که در اینجا مد نظرمان قرار داده ایم درواقع برای صرفه جویی در وقت و انرژی شماست .

خواندن درس انگلیسی بدون دانستن بودجه بندی بی گدار به آب زدن است بنابراین ما به شما میشناسانیم که چه بخشی از زبان چند درصد سوال میاید و کدام بخش به درد بخور نیست . در حقیقت شرکت در این کلاس باعث میشود که بدانید برای چه چیزی تلاش میکنید و برای چند درصد باید چقدر زمان اختصاص دهید . همانطور که میدانید کنکور فقط رقابت در میزان علم و دانش نیست بلکه در زمان و سرعت عمل است . حتی به عزیزان یاد می دهیم که روی ساعت های مطالعه ی خود برنامه ریزی کنند .

هر بخش زبان از ریدینگ گرفته تا لغت و گرامر روش مطالعه و مخصوص خودش را دارد و شاید آن را ندانید و حتی هر کدام را نمی شود با یک روند خواند . به طور مثال فکر نکنید فقط با خواندن لغت بتوانید سوالات مربوط به متن را جواب بدهید . علت این که بسیاری از داوطلبان زبان را کنار گذاشته اند همین نداشتن روش مطالعه است .

شما در گذشته نمانید و به عقب هم بر نگردید تنها با صرف هزینه مناسب میاموزید که چطور بخوانید . فقط این نکته را بارها به خود بگویید که من هنوز روش درست زبان خواندن را نمیدانم ولی می توانم پیشرفت کنم و درصد بالایی بزنم . اگر کلاس ما انتخاب شماست جا دارد به شما تبریک بگوییم زیرا کمتر کسی به خودش این اعتماد را دارد که یک مهارت جدید یاد بگیرد و خودش را در بین دوستان و رقیبانش متمایز کند .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *