آموزش زبان انگلیسی متوسطه در مدارس

کلاس آنلاین آموزش زبان انگلیسی برای دانش آموزان پایه هفتم متوسطه در مدارس گرمسار و بیارجمند برگزار میگردد . هدف ما آشنایی زبان آموزان با ساختارهای ساده و ایتدایی جملات همچنین ارتقا دانش واژگان است . جهت تحقق این اهداف و یادگیری بهتر از تصاویر متنوع با موضوع موردنظر و ریدینگ استفاده میشود . ما با معرفی جملات ساده چند کلمه ای به تدریس اسم ها صفات و در نهایت حال استمراری میپردازیم و آنها را به جمله سازی و ساخت سوالات ساده مقدور مینماییم .

آموزش زبان انگلیسی متوسطه در مدارس

دوستانی که علاقه مند به آموختن انگلیسی از سطح پایه هستند کلاس ما اولین قدم برای ورود به مسیر زبان آموزی آنهاست که میتوانند اصول اولیه را در چهار بخش speaking writing listening reading که پایه پیشرفت برای رسیدن به سطح بالاتر است ، بیاموزند .  ما تمامی مهارت های ضروری را برای تسلط بر زبان پوشش و محتوای متناسب با همان سطح را ارائه میدهیم .

بنابراین انگیزه بچه ها از یادگیری بیشتر شده و آنان قدم به قدم برای ورود به مراحل پیشرفته آماده میشوند . ما در طول مسیر یادگیری شما را با تمامی موضوعات سرفصل های کاربردی نکات آموزشی فایل های صوتی و تصویری مجهز میکنیم . با استفاده از متدهای استاندارد ساده و مخاطب پسند دانش آموزان را با انگیزه وادار به فعالیت کرده و جسات آنان را برای بکارگیری آموخته ها افزایش میدهیم .

از ویژگی های مثبت کلاس ما این است که به دلیل به کار بردن شیوه های ساده روان و قابل فهم ، علاقه مندان تسلط کافی را در گرامر درک مطلب سوالات امتحان پاین ترم تسلط پیدا کرده و گلیم خود را از آب بیرون میکشند .

متدهای یادگیری در اینجا از بهترین روش برای کسانی است که استرس دریافت نمره ی پایین و نرسیدن به نتیجه ی موردنظر دغدغه ی ذهنی آنها شده و میخواهند خیلی سریع پیشرفت کنند به هدفی که مدنظرشان است برسند .

بنابراین ما بخش های مختلف درس را مانند حفظ لغات و قواعد دستوری به گونه ای آموزش میدهیم که برای همیشه در حافظه ی بلندمدتشان ثبت شود و از طرفی به سمت قله های موفقیت سوق پیدا کنند .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *