آموزش زبان انگلیسی دوره دبیرستان در سمنان

در شهر سمنان با کلاس آموزش زبان انگلیسی دوره دبیرستان لذت یادگیری و میزان علاقه خود را دوچندان کنید و به نتایج دلخواهتان برسید . شما با آموختن تکنیک ها و ترفندها به راحتی میتوانید از عهده ی پاسخگویی به پرسش های امتحانی بربیایید . ما برای یاد دادن لغات از تصاویر و ویدئو استفاده میکنیم به گونه ای که عکس کلمه را نشان میدهیم و از آنها میخواهیم که تلفظ صحیح را تکرار نمایند .

آموزش زبان انگلیسی دوره دبیرستان در سمنان

درواقع هدف ما این است که کلاس جذاب تری داشته باشیم . در رابطه با تدریس گرامر که شاید اکثر زبان آموزان از آن خوششان نیاید و با استفاده از کلیپ تمرین و تکرار همچنین حل نمونه مثال های مختلف به آموزش آن میپردازیم به گونه ای که هیچگونه ابهامی در ذهن آنها باقی نماند .

این را بدانید بدون دانستن قواعد کلمات یا جملاتی که نوشته یا بیان میشن معنی و ارزش خودشان را از دست میدهند .  خودتان بدانید که در آینده ای نه چندان دور به راحتی با افراد انگلیسی زبان رابطه برقرار میکنید فیلم و سریال را بدون زیرنویس میبینید و همه از شما معنی واژه را میپرسند این کارهای ساده ای هستن که انگیزه را در شما حفظ میکنن البته این را فراموش نکنید هیچ مهارتی بدون کار و تمرین به دست نمیاد . انگلیسی و نیاز به یادگیری آن در دنیای امروز به قدری حیاتی و مهم است که دیگر کمبود زمان برای شرکت در دوره ها بهانه خیلی خوبی محسوب نمیشود .

چرا که رسوخ فناوری های نوین در هر کجای زندگیمان باعث شده که میزان و راحتی دسترسی ما به منابع نامحدود شود و ما میتوانیم از تمامی این پتانسیل ها برای پیشبرد سریع و بهینه اهدافتان استفاده کنیم . در امر آموزش زبان خارجی به زبان آموزان کمک میکنیم تا مهارت های شنیداری گفتاری خواندن و نوشتن را در انها توسعه دهیم و توانایی دانش آموزان را تقویت ببخشیم .

به کاربردن شیوه های جذاب و درست تدریس برای افراد امری بسیار مهم است و اساس کار ما در آموزش بکارگیری محتوایی مفید است و با یادگیری موضوعات مختلف میتوانند مطمئن شوند که در طول فرایند یادگیری همواره مشتاق خواهند بود بنابراین با برنامه ریزی دقیق و هدفمند همچنین صرفه جویی در زمان خیلی راحت به صورت موثر و سازنده یاد بگیرند و صحبت کنند .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *