آموزش زبان انگلیسی در سمنان و سایر شهرها

زبان آموزان گرامی شما میتوانید با حضور موثر و مفید خود از کیفیت بالای آموزش مجازی زبان انگلیسی برخوردار شوید این کلاس در کل سمنان و سایر شهرها برگزار خواهد شد . ما در اینجا تمامی بخش ها را از جمله افزایش دانش واژگان بحث در مورد موضوعات مختلف جهت تقویت مکالمه همچنین اصطلاحات رایج و پرکاربرد تحت پوشش قرار میدهیم . یکی از ویژگی های مثبت کلاس این است که تمامی نقاط ضعف شما را شناسایی کرده و روی آن کار خواهیم کرد تا همه ی موانعی که باعث شده است شما نتوانید به سمت جلو قدم بردارید به نقاط قوت تبدیل شود .

آموزش زبان انگلیسی در سمنان و سایر شهرها

با ثبت نام در کلاس ما پیشرفت خود را تضمین کنید و خود را به قله ی موفقیت برسانید . ما تمام امکاناتی که در کلاس های حضوری وجود دارد را به صورت مجازی پیاده سازی میکنیم درواقع همانند کلاسهای حقیقی که یک معلم با شما تعامل دارد درس میدهیم و از شما سوال میپرسیم . هنگام یادگیری زبان به منظور برقراری ارتباطات کامل به چهار مهارت لیستنینگ رایتینگ ریدینگ و اسپکینگ نیاز داریم . کسانی که که معمولا در تمرکز مشکل دارند ، شنونده های ضعیفی هستند که ما این توانایی را با پخش انواع فایل های صوتی ارتقا میبخشیم .

از طریق listening به شما کمک میکنیم تا تلفظ درست لغات نحوه ی بیان جملات و محل های استرس در آنها تقویت شود . از طرفی منجر به اعتماد به نفس قوی و کسب امتیازات مطلوب تر خواهد شد . توسط speaking قابلیت هایتان را هنگام برقراری ارتباط با دیگران افزایش دهیم . ریدینگ در انگلیسی راهی مهم برای کسب اطلاعات از یادگیری زبان و اصول آن برای یک زبان آموز است .

بنابراین یک فعالیت بسیار مهم و با ارزش توصیه شده است که با تجزیه و تحلیل آن میتوانیم به پیشرفت و خلاقیت شما کمک کنیم . با استفاده از تکنیک های نوشتتاری به راحتی میتوانید از اصول و پایه گرامر علامت گذاری و ساختار جمله مطلع شوید و آن را به صورت ساختار یافته و نظام مند روی کاغذ پیدا کنید . در واقع 4 مهارت اکثرا بالادستی نامیده میشود و اغلب در رابطه با زبان دوم بسیار اهمیت دارد .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *