آموزش زبان انگلیسی در سمنان ویژه کودکان

کلاس آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان 10 سال در کل شهر سمنان برگزار میگردد و آنها میتوانند با شیوه های متفاوت آموزشی دنیای جدیدی را تجربه کنند . در اینجا این عزیزان با آواها طریقه نوشتن حروف اعداد همچنین با موضوعات مختلفی از جمله خانواده احساسات مدرسه شغل ها حیوانات رنگ ها آشنا خواهند شد . بساری از افراد معتقدند که یادگیری زبان دوم کودک را گیج و سردرگم میکند اما تحقیقات نشان داده است افرادی که از سن پایین انگلیسی را میاموزند در واقع در زبان مادری خود نسبت به افراد یک زبانه مهارت بیشتری کسب میکنند . از طرفی آنها را زودتر به خواندن تشویق و در فهمیدن کلمات غلط از نظر گرامری بهتر میشوند . ما بهترین دوره را مخصوص این نوگلان فراهم نموده ایم .

آموزش زبان انگلیسی در سمنان ویژه کودکان

در این سن بچه ها به شدت کنجکاو هستند و ذهن انها آمادگی پذیرش و پردازش اطلاعات زیادی را دارد بنابراین ما به راحتی دایره لغات را تا حد ممکن افزایش میدهیم و تسلط آنان را با آموختن جملات کوتاه و کاربردی بیشتر میکنیم . با استفاده از شعرهای کودکانه پخش آهنگ یا حتی خواندن داستان ها ی کوتاه محیط کلاس را به فضایی شاد و مفرح تبدیل مینماییم .

اولین فایده فراگیری انگلیسی یا همان دوزبانه شدن این است که درک صمیمی از فرهنگ های مختلف پیدا میکند و حتی باعث میشود ارتباط بهتری با دیگر افراد داشته باشد . نتایج تحقیقات متعدد روی این مورد نشان میدهد که بچه های که اقدام به learning English میکنند تفکراتشان بسیار منعطف تر و هوشمندانه تر از دیگر افراد است . هیچ شکی نیست نوگلانی که زبان را فرا میگیرند توانایی های بیشتری نسبت به همنوعان خود دارند .

تلاش مثمرثمر شما به عنوان والدین فرزندانتان ، مهارت های ارزشمندی به آنان میدهید که میتوانند در تمام مراحل زندگی از آن بهره مند شوند . بنابراین توصیه ما به شما این است که هرچه سریعتر آنها را در کلاس ما ثبت نام کنید و اجازه دهید با مهارت ها و استعدادهای بی نظیرشان تمامی رویاهایشان را به واقعیت تبدیل کنند .

این را بدانید با آموزش زبان فرصت های بی شماری را برای کوچولوهایتان باز میکنید . از ویژگی های مثبت تدریس ما این است که جنبه ی تفریحی دارد و نه تنها نوآموز خسته نمیشود بلکه خود را مشتاق و علاقه مند به ادامه ی راه میبیند . با ما همراه باشید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *