آموزش زبان انگلیسی در سمنان به صورت مجازی

کلاس آموزش زبان انگلیسی به صورت مجازی در شهرهای سمنان و تهران برگزار میشود . این دوره ویژه نوجوانانی است که میخواهند به صورت اصولی و مرحله به مرحله تمامی بخش ها را از جمله لغات مکالمه متن قواعد دستوری یاد بگیرند و نقاط قوت و ضعف خود را شناخته و در صدد رفع آن برآیند . بنابراین ما به شما روش هایی را معرفی میکنیم که با استفاده از آن میتوانید مشکلات خود را شناسایی کرده از نحوه ی عملکرد خود مطلع شوید و میزان قابلیت هایتان را ارتقا دهید .

آموزش زبان انگلیسی در سمنان به صورت مجازی

یکی از چالش برانگیزترین ابعاد آموزش زبان به این افراد حفظ انگیزه است همچنین ما در انتخاب عناوین و موضوعات خود دقت بالایی داشته تا همواره بتوانیم انگیزه نوجوانان را در یادگیری زبان حفظ کنیم . یادگیری زمان ها آشنایی با کارکرد افعال اسامی قابل و غیرقابل شمارش کاربرد صفات تفضیلی تقویت مهارت خواندن با مطالعه متون متنوع و جذاب آشنا کردن گوش زبان آموز با اتواع منابع صوتی ارتقای مهارت گفتاری با استفاده از برقراری دیالوگ از محوریت کلاس ما محسوب میشود .

زبان آموزان نوجوان طی این دوره با نوعی از زبان انگلیسی آشنا میگردند که ایشان را نه تنها برای رویارویی با موقعیت های روزمره آماده میکند بلکه توانایی فهم و ارتباط با مفاهیم ساده برایشان فراهم میگردد . از مهمترین ویژگی مثبت کلاس این است که توانایی شرکت در مکالمات روزمره بدون مشکل و استرس است علی الخصوص برای افرادی که داشتن چنین مشکلاتی آن را مانعی برای رسیدن به اهدافشان میدانستند . از طرفی چون نمیدانستند که چگونه با آن مقابله کنند زبان را برای همیشه حذف میکردند .

درواقع مقصد ما ، تربیت زبان آموزانی است که به صورت روان ساده قابل فهم و صحیح صحبت کنند و میتوانند از دانسته های خود به بهترین شکل برای ساختن جملات و برقراری ارتباط در موقعیت های مختلف استفاده نمایند .

مباحث مکالمه به طور خاص در این سطح شامل سلام و احوال پرسی زمان ساعت توصیف کردن مکان های مختلف و غیره تمرین میشود . اگر شما توانایی شرکت در کلاس های حضوری را ندارید پیشنهاد میکنیم در دوره آنلاین ما ثبت نام کنید و از امتیازهای مثبت ما برخوردار شوید .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *