آموزش زبان انگلیسی در سمنان برای کودکان

والدین عزیز شهرستان سمنان کودکان خود را با شیوه های متفاوت و بروز آموزش زبان انگلیسی آشنا کنید . فعالیت های کلاس ما شامل تدریس لغات مکالمه های کوتاه و اصطلاحات پرکاربرد میشود . همچنین برای ترغیب هرچه بیشتر زبان آموزان سعی شده است مباحث آموزشی در قالب تصاویر رنگی و جذاب ارائه شود . ما بر این باوریم که هرچه یادگیری زبان توسط این دلبندان در سنین پایین تری انجام شود احتمال اینکه کودک در سال های بعد در آموختن این زبان موفق تر باشد ، بیشتر است .

آموزش زبان انگلیسی در سمنان برای کودکان

یکی از اهداف ما تقویت برخورد اجتماعی است زیرا باعث میشود در ارتباط با دیگر بچه ها موفق تر عمل کند حتی منجر به پیشرفت عملکرد کلی در بقیه دروس میگردد . امیدواریم بتوانیم دغدغه ی یادگیری دلبندانتان را با خیالی آسوده رفع کنیم .

در این کلاس نوآموزان با موضوعات مختلفی از جمله شناخت رنگ ها مدرسه خانواده احساسات حیوانات مشاغل لباس ها غذاها نوشیدنی ها ضمایر ملکی ساختار جملات سوالی صفات برتر عالی و … آشنا خواهند شد . برای توانمند ساختن از تمریناتی جهت برقراری ارتباط کلامی با اطرافیان موسیقی و شعرخوانی استفاده میشود تا زبان آموز نسبت به یادگیری واکنش بهتری نشان دهد .

آموزش انگلیسی به کودکان همواره با سختی هایی همراه بوده است که شاید شما پدر و مادران عزیز جزء افرادی باشید که بگویید چه لزومی دارد آشنا شوند اما بنابر نظر زبان شناسان و روانشناسان یادگیری زبان در سنین خردسالی بهترین سن است و آنها آمادگی بیشتر و نتایج عالی را در درازمدت دارد .

آموختن زبان انگلیسی به کودکان کار جذاب و فوق العاده ای برای ماست ما با خلاقیت و انرژی زیاد به ارائه ی روش های مختلف میپردازیم تا محیط کلاس را به فضایی شاد و مفرح تبدیل کنیم . سعی نمودیم در سبک تدریس خود از موسیقی و بازی استفاده کنیم تا فضا خسته کننده نباشد و فعالیت های تحرک آمیز را چاشنی آموزش خود کردیم و در پایان کلاس شما والدین گرامی از مطالبی که آموزش داده ایم همچنین میزان پیشرفت فرزندانتان را با خبر میکنیم .

قبل از سن بلوغ ، کودک وقت بیشتری برای یادگیری زبان دوم دارد و از سوی دیگر میتواند با لهجه ای نزدیکتر به زبان دوم تکلم کند .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *