آموزش زبان انگلیسی در سمنان برای کنکور

زبان انگلیسی کنکور دارای یکسری از اصول و قواعدی است که با رعایت آنها همه ی افراد ضعیف و قوی میتوانند تکنیک های تست زنی را یاد بگیرند و سرعت خود را افزایش دهند . ما برای شما کلاسی را در سمنان برگزار میکنیم که میتوانید همه ی این مهارت ها را آموزش ببینید. سوالات مختلفی همیشه در ذهن دانش آموزان درباره نحوه خواندن درس زبان وجود دارد که سعی میکنیم به برخی از مهمترین پرسش های موجود درباره چگونگی مطالعه موثر بپردازیم تا درک کنید که چطور میتوان به نتیجه مطلوب در آزمون برسید . این را بدانید مطالب انگلیسی به یکدیگر پیوسته هستند و از هم مجزا نیستند در واقع نمیتوان مرز مشخصی بین مباحث قرار دهیم .

آموزش زبان انگلیسی در سمنان برای کنکور

آزمون دارای چهار بخش است که یکی از آنها به لغات اختصاص دارد و شما در این کلاس با درک زبانی و یافتن ارتباطات بین کلمات میتوانید از عهده ی پاسخگویی به تست ها برآیید . همچنین کمک میکنیم به راحتی با استفاده از روش کدینگ یا جعبه لایتنر به حفظ واژه ها بپردازید .

درک مطلب جزء مباحثی است که اکثر داوطلبان از روبرو شدن با این متن ها ترس دارند و سعی میکنند کل وقت را به سوالات لغت گرامر و کلوزتست اختصاص دهند اما میاموزید برای پاسخ گویی نیاز نیست کل متن را کلمه به کلمه ترجمه کنید بلکه یاد میگیرید که به مفهوم کلی آن برسید و سپس به جزئیات بپردازید . همچنین تمامی نمونه سوال سالهای گذشته را کار میکنیم زیرا این امر باعث میشود زمان زیادی از شما گرفته نشود و توانایی هایتان را در برخورد با این متن ها افزایش دهید .

برای سربلند شدن تو این رقابت بزرگ تنها کتاب درسی نتیجه بخش نیست و در کنار مطالعه حتما باید حل تست انجام بگیرد که شاید خیلی ها راهکارهای آن را نمیدانند بنابراین پیشنهاد میکنیم در کلاسمان ثبت نام کنید و با حضور مفید خودتان میتوانید از تجربیاتمان بهره مند شوید .

آشنایی ترفندها لازمه موفقیت در این آزمون است و موفقیت تحصیلی هر دانش آموز بیش از هر چیز به میزان قابلیت او بستگی دارد و علاوه بر یادگیری باید بتواند اطلاعات یاد گرفته شده را با هم ترکیب و از بین گزینه ها پاسخ درست را پیدا کند البته به تمرین هم نیاز دارد .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *