آموزش زبان انگلیسی در سمنان برای دانش آموزان

با برگزاری کلاس زبان انگلیسی برای تمامی دانش آموزان دوره متوسطه اول میتوانند از آموزش های جذاب به همراه متد جدید و متفاوت کتابشان برخوردار شوند . این دوره به صورت مجازی برگزار میگردد و همه ی عزیزان در شهر سمنان میتوانند با صرفه جویی در زمان و پرداخت هزینه مناسب این مبحث شیرین را یاد بگیرند . روش های تدریس ما کاملا از حالت سنتی و قدیمی خارج شده و به علت متنوع بودن شیوه ها در زبان آموزان شوق علاقه و انگیزه ایجاد میکند و همین عامل باعث میشود که دانش آموز مشتاق و داوطلب به انجام فعالیت در کلاس شود و از رقیبان خود پیشی گیرد . ما با اتخاذ شیوه های نوین از جمله آموزش آنلاین و با برنامه ریزی درست سعی کرده ایم تا بهترین راهکارها را در اختیار فراگیران قرار داده و به ارتقای سطح علمی آنها کمک کنیم .

آموزش زبان انگلیسی در سمنان برای دانش آموزان

کتاب شما بخش هایی از جمله مکالمه ( conversation ) قواعد دستوری ( grammar ) لغت ( vocab ) شامل میشود . تلاشمان بر این است که هر قسمت را به صورت اصولی و کاملا مؤثر یاد بدهیم زیرا تدریس صحیح تأثیر بسزایی در پیشرفت دانش آموزان دارد و آنها را به سمت مسیرهای رو به جلو سوق میدهد . در قسمت vocab شما هر لغت را با تصویر جذاب و رنگی فرا خواهید گرفت که این امر به پایداری و ماندگاری در حافظه ی تصویری شما کمک خواهد کرد و هیچگاه دچار فراموشی نخواهید شد .

در کنار آن با تلفظ درست آشنا خواهید شد به گونه ای که یک نیتیو آمریکایی ادا میکند . همچنین گرامر یا قواعد دستوری را در قالب مثال های متفاوت میاموزید اصولا بچه ها grammar را جزء خسته کننده ترین پارت میدانند . اما ما این اطمینان را به شما میدهیم که یادگیری با شیوه های بروز برایتان آسان و لذت بخش باشد . در دیالوگ یا همان مکالمه شما را با انواع موضوعات متفاوت روبرو میکند که هدف از این قسمت این است که اصطلاحات عبارات و یا ساختارهای متفاوت یک جمله را یاد بگیرید و چگونه در موقعیت های مختلف از آن استفاده کنید .

برای اینکه کلاس جنبه ی سرگرمی داشته باشد با پخش فایل های صوتی و تصویری آن را به فضایی شاد و پرانرژی تبدیل میکنیم و از همین راه در عزیزان ذوق و علاقه مندی ایجاد میکنیم . اینترنت و فضای مجازی به نوعی تمام محدودیت های موجود را در زمینه آموزش برطرف ساخته به طوری که فاصله های مکانی دیگر نمیتوانند مانع یادگیری بشوند . در کلاس ما ، دانش پژوهان احساس خود باوری و اعتماد به نفس بالاتری پیدا میکنند و به راحتی حرف ها و احساسات خودشان را ابراز می در نهایت به توانمندی و قابلیت های آنها افزوده میشوند .

—————————
مدرس : سیده زینب رضایی
تماس : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
تلگرام : @new_step_with_english
واتس اپ : ۰۹۹۰۵۰۳۴۳۹۳
اینستاگرام : @english.languageclass
سایت : www.elmandoozan.com

همچنین ببینید

تدریس آنلاین زبان انگلیسی در کرج

برگزاری کلاس تدریس زبان انگلیسی ویژه کودکان به صورت آنلاین در شهرستان کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *